Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@12:02:49 GMT

تزریق 2 میلیون دز واکسن کرونا در استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۵۹۹

تزریق 2 میلیون دز واکسن کرونا در استان همدان

به گزارش ایسکانیوز از همدان، اسدالله ربانی مهر مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا با اشاره به اهمیت حوزه اطلاع رسانی و نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه در موضوع کرونا گفت:
رسانه بیشتری همکاری را از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز با ستاد مدیریت کرونا داشته اند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سرد شدن هوا در فصل پاییز و بعد از آن فصل زمستان خطر ابتلا به کرونا بیشتر شده است و باید با رعایت پروتکل ها سعی کنیم در روزهای آینده آمار ابتلا افزایش پیدا نکند.

وی افزود: استان همدان با تزریق بیش از دو میلیون دوز واکسن از استانهای پیشگام در تزریق واکسن کروناست و تا امروز ۷۰ درصد جمعیت استان دز اول واکسن را دریافت کردند.

ربانی اظهار کرد: با وجود فعال و مستمر مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان مردم عزیز میتوانند با خیال آسوده به مراکز مراجعه کنند تا خطر موج جدید در استان فروکش کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان در پایان جلسه افزود: در تامین انواع واکسن برای مراکز واکسیناسیون استان همدان مشکلی وجود ندارد و هر روز محموله های جدید وارد استان میشود. همچنین وجود تنوع زیاد واکسن کرونا در مراکز تجمیعی، مردم میتوانند واکسن مورد نظر خود را انتخاب کنند.
هم اکنون در استان ۷۳۰ هزار دز واکسن در انبارهای استان وجود دارد و مشکلی برای واکسن در استان همدان نیست.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1117771 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: اینکه اشغالگران اعلام کرده اند که مناطق شرقی رفح باید از سکنه خالی شود قصد آنها برای حمله به رفح را نشان می دهد.

در بیانیه این دفتر تاکید شده است: دشمن فریبکار از سویی دم از مذاکرات آتش بس می زند، اما از حمله گسترده به رفح دست برنداشته است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اشاره به اینکه ساکنان رفح به اطلاعیه های اشغالگران درباره تخلیه گوش نداده اند، بیان کرد: تعداد محدودی به هشدار اشغالگران توجه کرده و همچنان مراکز حیاتی در شرق رفح روند عادی خود را دارند.

در این بیانیه آمده است: همراهی محدود با اشغالگران نمایانگر اصرار ملت ما برای درهم شکستن طرحهای اشغالگران را نشان می دهد و حامل این پیام است که جنایاتش در رفح نیز راه به جایی نخواهد برد. این هشدارهای ارتش اشغالگر درست بودن موضع مذاکره کننده فلسطینی و اصرار آن بر تضمین توقف جنگ را نشان می دهد.

کد خبر 6098323

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی