Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی می گوید که تمام تلاشش را می کند که تجربیاتش را به بازیکنان منتقل کند تا بارسلونا فاتح عناوین شود.

ژاوی، سرمربی جدید باشگاه بارسلونا پیش از شروع معارفه خود در نیوکمپ با رسانه این باشگاه مصاحبه و در مورد اهداف خود و شرایط باشگاه صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این مصاحبه گفت:

بازگشت سریعی بود، زندگی ما را در سه یا چهار روز تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس با من تماس گرفت و من گزینه باشگاه بودم. من بند فسخ داشتم اما ما همه نقش خودمان را در این مذاکرات ایفا کردیم تا همه چیز حل و فصل شود. هدایت بارسلونا رویای من بود و حال آن رویا محقق شده است. من برای شروع این پروژه هیجان زده ام. احساس می کنم در خانه ام و خاطرات فوق العاده زیادی را این جا دارم. تمام اعضای کادر فنی من هیجان زده هستند. انتظارات بالاست. من می دانم که شور و نشاط زیادی وجود دارد و ضروری است که نظم را در تیم ایجاد کنیم و حداکثر تقاضا را از تیم داشته باشیم. پروژه باشگاه یک پروژه تقریباً بلند مدت است. اینجا تیمی برای انجام کارهای بزرگ و فوق العاده وجود دارد. تمرینات مستلزم چیزهای زیادی هستند. من زندگی ام را رها خواهم کرد تا مطمئن شوم اوضاع در بارسا خوب پیش می رود. من بارسا، باشگاه را می شناسم و می دانم که الان دوره حساسی در تاریخ باشگاه است، چه از نظر اقتصادی و چه از نظر ورزشی. ما باید همه با هم متحد باشیم و تلاش کنیم.

من احساس آمادگی می کنم، دی ان ای بارسای من از بین نرفته است. چالش ها را دوست دارم. ما باید چیزهای زیادی را بازیابی کنیم، به خصوص فشار و پرس پس از لو دادن و از دست دادن مالکیت توپ. اینجا تیم و استعداد وجود دارد، من سعی خواهم کرد که تجربیاتم را به بازیکنان منتقل کنم تا بتوانیم فاتح عناوین شویم. اولین پیامم به بازیکنان این است که اینجا هستم تا به آن ها کمک کنم. من از بازیکنان تقاضا و خواسته زیادی خواهم داشت اما به آن ها کمک هم خواهم کرد. این که کاپیتان های تیم، بوسکتس، پیکه، آلبا، روبرتو و بازیکنانی مانند تراشتگن را می شناسم، یک مزیت برای من است. من می دانم که روی چه چیزهایی باید به آن ها فشار بیاورم و نقاط ضعفی که ممکن است داشته باشند، چیست. به هواداران قول می دهم که ما سخت کار خواهیم کرد و باعث می شوم که آن ها به این تیم افتخار کنند.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم ترجمه دقیق حرف های اسکوچیچ از زبان چلنگر | دراگان گفت بازیکنان ایرانی در تاکتیک کمبود دارند! پاس گل مهدی طارمی و گل لوئیس دیاز به سانتا کلارا (سانتا کلارا 0-3 پورتو) کوریوگرافی زیبای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا / عکس ژاوی به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در کادر پزشکی و بدنسازی بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی