Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه عادی انگاری در خصوص کرونا سم مهلکی است که در زمان شیب نزولی بیماری می‌تواند نگرانی‌ها را افزایش دهد اظهار داشت: در حال حاضر شاهد شیب نزولی بیماری هستیم که قطعاً نیازمند تشدید کنترل‌ها و مراقبت‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بیان اینکه برای تزریق دُز سوم مختص افراد بالای ۶۰ سال باید تمهیدات لازم اجرا شود گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تزریق دُز سوم مورد تأکید است چرا که بر اساس گزارش‌ها بیشتر فوت‌ها برای افراد بالای ۶۰ سال بوده و در این راستا باید دانشگاه‌های علوم پزشکی به جدیت این موضوع را دنبال کنند.

وی با تاکید بر تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی بیان داشت: باید تدابیری اتخاذ شود که برای اجرای این طرح منابع مالی تأمین و هر چه زودتر شیوه اجرای این طرح نهایی شود و اقدامات لازم را آغاز کنیم.

منصوری در ادامه در خصوص حمل و نقل عمومی در تهران برای زمان قبل و بعد از کرونا افزود: پیش از شیوع کرونا روزانه چهار میلیون نفر از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کردند و پس از کرونا استفاده از حمل و نقل عمومی به یک میلیون نفر رسیده است. این اقدامی بود که توسط خود ما انجام شد اما از طرفی محدودیت‌های شبانه و بازگشایی مدارس همگی موجب تشدید ترافیک در تهران شده است.

استاندار تهران در خصوص انتشار اخبار غلط در فضای مجازی عنوان داشت: از دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌خواهیم که با رصد این فضا موارد را به ما منتقل کنند ما نیز به همراه ناجا با چنین مواردی برخورد خواهیم کرد.

وی از بازگشایی دانشگاه‌ها از آذرماه خبر داد و گفت: شهر در حال برگشت تدریجی به زندگی عادی است اما کلاس‌های درس باید با حضور ۲۰ یا ۳۰ نفر برگزار شود و در این خصوص نگران هستیم، و باید به صورت تشویقی تزریق واکسن دانش‌آموزان را دنبال کنیم.

کد خبر 5347028

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران محسن منصوری ویروس کرونا یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان آمار کرونا کرمانشاه بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا استکبار ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

منابع خبری از تداوم تظاهرات و خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و آغاز تحصن‌های باز و فراگیر در برخی از دانشگاه های این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و در  مخالفت با واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین منابع خبری همچنین از استقرار گسترده نیروهای پلیس آمریکا در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین گزارش دادند. 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته های مشابهی دارند.

بازداشت 900 نفر از زمان آغاز خیزش دانشجویی در آمریکاخیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسیخیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کردخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران