Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته هشتم آبان ماه برگزار شد که در وزن ۶۷- کیلوگرم رقابت امیر مهدیزاده، سید علی کریمی، مرتضی نعمتی و امیررضا میرزایی با برتری سید علی کریمی خاتمه یافت و این کاراته کا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

این نتیجه با اعتراض میرزایی و مهدیزاده همراه بود تا در نهایت فدراسیون کاراته پانزدهم آبان ماه در جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته فنی و داوران قضاوت کننده مسائل را مورد بررسی قرار داد و رأی به تکرار مبارزه بین میرزایی و سید علی کریمی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارزه‌ای که عصر امروز دوشنبه و در فاصله نزدیک به هفت روز تا شروع مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد تا در پایان سیدعلی کریمی همانند مبارزه قبلی جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کند.

بر همین اساس تیم ملی کاراته با ترکیب علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، سید علی کریمی در وزن ۶۷- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم در بخش انفرادی، گنج زاده، پورشیب، بابان، خدابخشی، عاشوری و آسیابری در بخش تیمی به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهد شد.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۲۵ تا ۳۰ آبان در امارات برگزار می‌شود.

کد خبر 5346791

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی تیم ملی کاراته فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کاراته لیگ برتر والیبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال لبنان هندبال سید علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور