Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تارتار در واکنش به اختلاف مهدی طارمی و اسکوچیچ مدعی شد که می شد این مساله را بهتر مدیریت کرد، اما باید به نظر نفر اول کادر فنی تیم ملی احترام گذاشت.

مهدی تارتار افزود:

در هفته های ابتدایی حساسیت تیم های مدعی به مراتب کمتر از میانه ها یا پایان فصل است و من ترجیح می دهم در همان ابتدای لیگ با مدعیان بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

الان در ابتدای راه هستیم و باید فرصت بدهیم تا تیم ها خود را پیدا کنند، باید صبور باشیم و نباید با بی حوصلگی ترکیب تیم های لیگ را دچار تغییر کنیم. فوتبال ما بی رحم شده و از همه مظلوم تر مربیان لیگ هستند.

سرمربی ذوب آهن یادآور شد:

تیم های که بیشتر هزینه می کنند طبیعی است نتیجه بهتری بگیرند چرا که سرمایه گذاری می کنند. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گل گهر، فولاد و حتی مس رفسنجان را تیم های خوبی دیدم.

تارتار در مورد اختلاف مهدی طارمی و اسکوچیچ تاکید کرد: 

نظرم این است که می شد این مساله را بهتر مدیریت کرد، اما الان نفر اول کادر فنی تیم ملی تصمیمی را گرفته که همه باید به آن احترام بگذاریم. او باید پاسخگو باشد و باید دید نتایج تیم ملی چه خواهد شد. 

وی در مورد شهرآورد اصفهان هم گفت:

بازی سختی بود، اگر بخواهیم در خصوص این بازی منطقی صحبت کنیم باید بگویم سپاهان از ما بهتر کار کرد و اگر پنالتی گل می شد روند بازی تغییر می کرد. دروازه بان ذوب آهن با گرفتن پنالتی ما در بازی نگه داشت و با برنامه ریزی که داشتیم در نهایت موفق شدیم برنده این دیدار مهم باشیم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی پیشکسوت پرسپولیس تیم ملی دراگان اسکوچیچ لیگ برتر مهدی تارتار مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد

به گزارش "ورزش سه"، جانشین توماس توخل و سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده رالف رانگنیک است. چهره‌ای آشنا برای فوتبال آلمان که دستاوردهای جذابی داشته و دیدگاه جالبی به فوتبال دارد و اکنون هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد اما پیشنهاد باواریایی‌ها او را وسوسه کرده که به فوتبال باشگاهی برگردد.

دیشب پس از پایان دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با نتیجه ۲-۲، نشریه بیلد در خبری فوری اعلام کرد که پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مثبت است و او چهره جدید نیمکت باشگاه مونیخی خواهد بود.

مذاکرات دو طرف برای مشخص کردن جزئیات در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند اما بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، قرارداد رانگنیک سه ساله خواهد بود و او در تصمیمات نقل و انتقالاتی تاثیر‌ مستقیم دارد.

با این حال با اینکه حضور رانگنیک در بایرن تقریباً قطعی است اما مکس ایبرل اعلام کرد که به دلیل حفظ تمرکز تیم برای بازی برگشت برابر رئال مادرید، باشگاه پیش از این دیدار مربی جدید را معرفی نخواهد کرد.

ایبرل گفت:«قبل از بازی برگشت برابر رئال در مورد مربی جدید صحبت نخواهیم کرد. قرار نیست او را معرفی کنیم. فعلا مهم‌ترین چیز بازی برگشت با رئال است و هر چیزی که مربوط به فصل آینده است پس از بازی برگشت مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند