Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، "رضا جمعه آل صالح" در سخنرانی در پنجمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی در تهران از میزبانی مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در دو روز گذشته تشکر کرد و گفت: برای برگزاری و میزبانی دوره ششم این رویداد بین‌المللی در مسقط (پایتخت عمان) آمادگی داریم.

رئیس اتاق بازرگانی عمان به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری سلامت به ویژه «گردشگری تندرستی» عمان اشاره کرد و افزود: کنگره سلامت کشورهای اسلامی فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و توسعه همکاری کشورهای اسلامی ‌در حوزه گردشگری و گردشگری سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشارکت گسترده فعالان گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و کشورهای اروپایی در پنجمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی در تهران را پیامی امیدبخش در معرفی و برندسازی خدمات سلامت و گردشگری سلامت دانست.

آل صالح گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ایران در بخش سلامت و گردشگری، اگر نهادهای متولی توجه و تمرکز و سرمایه‌گذاری بیشتری در این دو بخش داشته باشند، جایگاه گردشگری سلامت ایران در سطح بین‌المللی ارتقا خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، رئیس اتاق بازرگانی عمان به دعوت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و انجمن گردشگری سلامت تهران، برای حضور و سخنرانی در پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی به تهران آمده است.

او در دو روز گذشته برای توسعه همکاری‌های حوزه سلامت و گردشگری سلامت با غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و مسئولان گردشگری سلامت ایران و کشورهای اسلامی هم دیدار و گفت‌ وگو کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی روز دوشنبه (۱۷ آبان) با حضور و سخنرانی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون آموزش، محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان و بخش گردشگری و فعالان و مدیران بخش خصوصی، مدیران شرکت‌های خدمات گردشگری درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داخلی از ایران و کشورهای ترکیه، عراق، عمان، تونس، هندوستان آلمان و اتحابه اروپا و برخی سازمان‌های بین‌المللی فعال در بخش سلامت و درمان و گردشگری سلامت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.

همچنین روز یکشنبه دومین رویداد بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های سلامت و گردشگری سلامت شامل گردشگری درمانی، گردشگری ورزشی، گردشگری طبیعت و تندرستی، گردشگری روستایی و بوم‌گردی، گردشگری آموزشی، گردشگری خوراک، دارو و تجهیزات پزشکی و خدمات سلامت برگزار و پنج استارتاپ برتر کشورهای اسلامی معرفی و از تلاش‌های آنها در حوزه سلامت و گردشگری سلامت قدردانی شد.

همزمان با این دو رویداد از صبح یکشنبه به مدت سه روز (۱۶ تا ۱۸ آبان)، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و نشست‌های تخصصی پنجمین کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی با حضور نهادها و متخصصان سلامت و شرکت های خدمات گردشگری، درمانی و فعالان حوزه گردشگری سلامت و همچنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داخلی و بین‌المللی فعال در این حوزه از کشورهای مختلف جهان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در سالن همایش‌های بین‌المللی صداو سیما در حال برگزاری است.

برچسب‌ها اتاق بازرگانی ایران عمان مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران عمان مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اتاق بازرگانی ایران عمان مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی سلامت و گردشگری سلامت اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ عسکریان در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با قدردانی از شرکت‌های حامی این کنفرانس، گفت: در ایام برگزاری همایش، ۱۶ کارگروه تخصصی و چهار میزگرد در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: این کنفرانس از سال ۷۷ شروع به کار کرده و تاکنون دستاورد‌های بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

عسکریان ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

وی گفت: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.


دیگر خبرها

  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان