Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - میزان آورده متقاضیان برای طرح نهضت ملی مسکن مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، میزان آورده متقاضیان برای طرح نهضت ملی مسکن رئیسی مشخص شد و متقاضیان بین 20 تا 40 میلیون برای دهک های مختلف باید آورده نقدی داشته باشند. جزئیات بیشتر از نحوه پیش پرداخت مبلغ ثبت نام مسکن ملی در دولت سیزدهم را در زیر بخوانید:
محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه میزان آورده متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن مشخص شده است گفت: برای متقاضیان معمولی 40 میلیون تومان و برای دهک‌های دو تا سه هم 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: پروژه‌ها با تامین مالی متقاضیان و همچنین پرداخت تسهیلات با سرعت بیشتری آغاز و اجرایی می‌شود.
پرداخت های متقاضیان در 4 یا 5 مرحله معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متقاضیان در 4 یا 5 مرحله باید آورده خود را پرداخت کنند، افزود: ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن براساس قیمت تمام شده واحد مسکونی است که این میزان آورده به غیر از تسهیلاتی است که تعلق می‌گیرد و مابقی هرچه باقی بماند در قالب قراردادی است که بین سازندگان و متقاضیان منعقد می‌شود و متقاضی باید با تامین مالی پرداخت کند.
این مقام مسئول با بیان اینکه تسهیلات طرح جهش تولید مسکن همان پیشنهاداتی بود که پیش از این اعلام شده بود، گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران 450 میلیون تومان، در شهر‌های بالای یک میلیون نفر جمعیت (کلان‌شهرها) 400 میلیون تومان و در مراکز استان‌ها 350 میلیون تومان تسهیلات ساخت دریافت خواهند کرد.
تسهیلات طرح مسکن رئیسی چقدر است؟ این مقام مسئول بیان کرد: رقم این تسهیلات در سایر شهر‌ها 350 میلیون تومان و برای مسکن روستایی 250 میلیون تومان است.
محمود زاده تاکید کرد: این میزان تسهیلات در شورای پول و اعتبار به تصویب رسیده و میزان اقساط آن مشخص شده است.
او با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای آبان ماه در بیشتر استان‌ها آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از 950 هزار نفر در طرح نهضت ملی از طریق سامانه «ثمن» ثبت‌نام کرده‌اند.
این مقام مسئول یادآور شد: متقاضیان این امکان را دارند تا طی یک ماه و حداکثر تا 28 آبان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طبق این قانون زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن و معلولان جسمی و حرکتی با 20 سال سن، می‌توانند در قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) مشارکت داشته باشند.
محمود زاده با بیان اینکه همچنین، قانون برای سرپرستان خانوار، محدودیت سنی نگذاشته است؛ چرا که این افراد سرپرست خانوار تعریف می‌شوند و برای قانون گذار متاهل یا سرپرست خانوار بودن ملاک است، گفت: در عین حال، زنان و مردان سرپرست خانوار که به دلیل متارکه به صورت مجرد زندگی می‌کنند و سرپرست فرزندان خود هستند خانوار تلقی شده و بدون ملاک سن می‌توانند ثبت‌نام کنند.
معاون مسکن و ساختمان با بیان اینکه پایش همزمان با ثبت‌نام و در مراحل مختلف انجام می‌شود، گفت: بعد از پایش اولیه و احراز شرایط، پذیرفته‌شدگان برای مراحل دیگر پایش به ادارات کل راه و شهرسازی استان برای بررسی سابقه 5 سال سکونت معرفی می‌شوند و در نهایت با تایید نهایی، برای دریافت تسهیلات و همچنین باز کردن حساب مسدودی به نام خود نزد بانک تسهیلات دهنده معرفی خواهند شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میزان آورده متقاضیان معاون مسکن و ساختمان طرح نهضت ملی مسکن سرپرست خانوار راه و شهرسازی میلیون تومان ثبت نام مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • ۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان