Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال اعلام کرد که اختتامیه این دو جشنواره ۲۴ آبان، همزمان با ایام هفته کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، حامد علی‌اکبرزاده، دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال با اعلام این که مراسم اختتامیه این دو جشنواره ۲۴ آبان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد، این مراسم در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و طی آن چهار اثر برگزیده و ۱۱ اثر شایسته‌تقدیر در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی به همراه پنج اثر برگزیده و ۱۱ اثر شایسته‌تقدیر در جشنواره ملی پایان‌نامه سال مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، در این آیین همچنین از دکتر نوش‌آفرین انصاری به عنوان «استاد خادم کتاب» و دکتر مهدی گلشنی به عنوان «استاد راهنمای برگزیده» قدردانی و تجلیل خواهد شد.

علی‌اکبرزاده تصریح کرد، در بیست‌وهشتمین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، ۶۰۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کتب علوم انسانی با ۳۰۴ عنوان، بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده و کتاب‌های حوزه علوم پزشکی و دامپزشکی با ۱۲۶ عنوان در رده بعدی قرار دارد.

وی افزود، در نوزدهمین دوره جشنواره ملی پایان‌نامه سال نیز در مجموع ۵۲۸ اثر به دبیرخانه ارسال شده که از این میان، در بخش اصلی ۳۹ اثر به گروه علوم پزشکی و دامپزشکی، ۲۳ اثر به گروه فنی و مهندسی، ۲۲ اثر به گروه علوم پایه، ۱۲ اثر به گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۵۵ اثر به گروه هنر و معماری و ۲۷۰ اثر به گروه علوم انسانی اختصاص یافت. همچنین در بخش ویژه ۶۲ اثر و در بخش بین‌الملل ۴۵ اثر دریافت شده است.

دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی گفت: جشنواره کتاب سال دانشجویی هر ساله همزمان با ایام هفته کتاب و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود.

به گفته وی، این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با حمایت نهاد‌هایی نظیر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

دبیر نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال اظهار کرد: جشنواره ملی پایان‌نامه سال نیز در سال‌های گذشته با اهداف همچون فراهم آوردن زمینه مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت‌های جوانان و دانشجویان، افزایش انگیزة مطالعه و پژوهش، بهره‌مندی جامعه از اندیشه‌ها، آموخته‌ها و آثار دانشجویی، ترغیب و تشویق دانشجویان به مطالعه و تحقیق برگزار شده و در این دوره نیز تأکید بیشتر بر توجه به نیاز‌های کشور و کاربردی بودن آثار شرکت‌کنندگان را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، آیین اختتامیه بیست‌وهشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و نوزدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره کتاب سال دانشجویی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اختتامیه جشنواره کتاب دانشجویی جهاد دانشگاهی نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می شود اثر به گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر

ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی با معرفی برترین‌ها با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای سرکره استان بوشهر به کار خود پایان داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079234 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران