Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نقص قوانین گفت: مدیران برای پیشبرد کار شهروندان جرات تصمیم‌گیری ندارند تا برایشان پرونده‌سازی نشود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید احمد علوی، با انتقاد از پرونده‌سازی‌ها به واسطه نقص قوانین برای مدیران جوان، گفت: این پرونده‌سازی‌ها مانع استفاده از این مدیران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال‌ها طول می‌کشد تا یک مدیر جوان پرورش پیدا کند اما زمانی که نوبت به استفاده از استعداد آنها می‌رسد مشکل پرونده‌ای که دارد مانع می‌شود.

علوی با اشاره به نقص قوانین، تاکید کرد: این پرونده‌ها زمانی شکل می‌گیرد که مدیر جوان برای راه افتادن کار خلق‌الله دستوری می‌دهد که با قوانین هم‌خوانی ندارد، اگر دستور ندهد کار شهروندان زمین می‌ماند و انجام نمی‌شود اما دستور انجام دهد باید چندین سال بدود و توضیح دهد که تصمیم به نفع شهروندان بوده است.

وی با اشاره به پرونده‌های شکل گرفته است، گفت: نقص قوانین جرات تصمیم‌گیری را از مدیران ما گرفته و سبب می‌شود تا کار شهروندان رمین بماند.

این عضو شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: لازم است که شهرداری تهران برای صیانت از مدیران خود در مقابل چنین مشکلاتی حتما لایحه‌ای به شورا ارائه کند تا این جوانان با مشکل روبرو نشوند.

به گزارش تسنیم؛ حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این جلسه اظهار کرد: جلسه قبل و در جریان گزارش معاون فنی عمرانی شهرداری تهران سوء تفاهمی بین این معاونت و شورا پیش آمد که به قول طلبه‌ها اینگونه مسائل مباحث طلبگی است و انتظار می‌رفت که این صحبت‌ها در همان جلسه به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری هر کدام شأن و منزلتی دارند و قطعا و به این بلوغ رسیدن که به این مسائل دامن نزنند و انتظار نمی‌رفت که کار به فضای مجازی کشیده شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که در جلسه قبل شورای شهر تهران و معاونت فنی و عمرانی شهرداری پیش آمد، متأسفانه این صحبت‌ها در ادامه در فضای مجازی کشانده شد و با توجه به اینکه ما نمایندگان شهروندان تهرانی هستیم نباید وقت را به بطالت بگذرانیم چرا که ما نوکر و خدمتگزاری مردم هستیم و باید بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

کاشانی از مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و پرویز سروری نایب‌رئیس شورای شهر تهران درخواست کرد تا جلسه‌ای را با علیرضا زاکانی شهردار تهران و عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهر تهران بگذارد و مسئله پیش آمده را برطرف کند.

وی با تأکید بر اینکه ما یک مأموریت داریم و آن هم نوکری به مردم است، تأکید کرد: 3 ماه است فعالیت شورای شهر تهران گذشته و ما باید به فکر خدمت باشیم.

واکنش نرجس سلیمانی به عدم شفافیت دسترسی به سابقه مکاتبات و مصوبات شورای شهر تهراندرگیری لفظی عضو شورای شهر تهران با معاون شهردار

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران عضو شورای شهر تهران پرونده سازی نقص قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران نسبت به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران واکنش نشان داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسات امروز شورای شهر تهران بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام(ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می زند.  البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد و خدا کند که آسیب نزند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا