Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@02:50:39 GMT

ملی پوش بدنسازی با سر بانداژ شده راهی تهران شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۷۳۳۵

دو ملی پوش بدنسازی ایران در مسیر بازگشت به فرودگاه اسپانیا با یکدیگر درگیر شدند

دو ملی پوش بدنسازی ایران در مسیر بازگشت به فرودگاه اسپانیا با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در پایان رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان در اسپانیا که با قهرمانی ایران همراه بود، دو ملی پوش پرورش اندام ایران هنگام عزیمت تیم به فرودگاه اسپانیا برای بازگشت به ایران، در اتوبوس با یکدیگر درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو ملی پوش که در یک وزن مشترک در رقابت های جهانی اسپانیا حضور داشتند، در حضور دیگر اعضای تیم شدیدا با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری، آسیب دیدگی و خونریزی از ناحیه سر یکی از آن ها را در پی داشت.

در نهایت این درگیری با ورود رییس فدراسیون و دیگر هم تیمی ها خاتمه پیدا کرد. ورزشکار مضروب نیز پس از بانداژ سر به همراه دیگر ملی پوشان عارم تهران شد.

وی سپس به محض ورود به تهران، توسط ماشین شخصی رییس فدراسیون و به اتفاق پزشک تیم ملی به بیمارستان طالقانی ولنجک منتقل شد و محل آسیب دیدگی در ناحیه سر این ورزشکار ۳ بخیه خورد.

در نهایت با گرفتن ام آر آی و سی تی اسکن و تایید سلامت کامل این ورزشکار توسط پزشکان، وی پس از حدود یک ساعت حضور در بیمارستان راهی منزل شد.

 

بیشتر بخوانید:

جزییات سفر پر حاشیه تیم ملی بدنسازی به اسپانیا؛ فیتنسی ها پناهنده شدند!

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم اولین افشاکننده امیر اسکندری در طرفداری: به جای مبارزه با جادو و خرافه، به این افراد جایگاه می‌دهند! غیبت ایرانی ها در مراسم فوتبال ساحلی به دلیل نداشتن کت‌ و شلوار! آنتونیو کونته با یک سر و هزار سودا، ناتوان مقابل اورتون ده نفره سولسشر اخراج بشو نیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یکدیگر درگیر شدند دو ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال

ایسنا/خراسان شمالی رئیس گروه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از رشد ۱۹.۵ درصدی بارش باران در سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

علیرضا گلرخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: میزان بارندگی در استان از ابتدای فروردین ماه تا کنون ۵۸.۶ میلیمتر بوده که این میزان پارسال ۲۰.۱ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به بارندگی‌های این سال زراعی، گفت: بارندگی از ابتدای مهر ماه سال گذشته تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال ۱۸۵.۸ میلیمتر بوده و این میزان در بلندمدت ۱۹۹.۴ میلیمتر بوده است. میزان بارندگی‌ها در این سال زراعی نسبت به دوره بلندمدت، کاهش ۶.۸ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در سال زراعی گذشته ۱۳۲ میلیمتر بوده که بارندگی‌های انجام‌شده در این سال زراعی نسبت به سال گذشته ۴۰.۷ رشد داشته است.

رئیس گروه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: ۷۷.۲۵ درصد پهنه خراسان شمالی در یک سال گذشته درگیر انواع خشکسالی بوده است. اکنون ۲۷.۶۱ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی خفیف، ۲۸.۲۱ درصد درگیر خشکسالی متوسط، ۲۵.۶۴ درصد درگیر خشکسالی شدید و ۵.۸۰ درصد درگیر خشکسالی بسیار شدید بوده است.

گلرخ افزود: از بین شهرستان‌های استان بام و صفی‌آباد ۱۰۰ درصد درگیر خشکسالی است. همچنین شهرستان شیروان با ۴۹.۶۷ درصد شرایط بهتری را نسبت به سایر مناطق استان از لحاظ خشکسالی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند