Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور خواست که با توجه به جمعیت حوزه انتخابیه اش درجه فرمانداری این شهرستان به درجه یک ارتقا یابد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن نوروزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور بیان کرد: درجه فرمانداری شهرستان بهارستان با جمعیت ۸۰۰ هزار نفری بسیار پایین است و انتظار است که به درجه یک ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شده در سال آتی، استان تهران ۱۳۰ هزار میلیارد تومان مالیات برای بودجه کشور تامین کند، این یعنی ۷۰ درصد مالیات کشور را استان تهران باید بپردازد، بنابراین از وزیر کشور می خواهم که بخشی از این مالیات به شهرستان های محروم استان تهران که ۵۰ درصد از ادارات آن استیجاری است و مشکلات حادی دارند، پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس یازدهم وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان