Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اهمیت مراکز دانش‌بنیان، گفت: هرگونه پشتیبانی و حمایت لازم را از کارخانه‌های نوآوری و ایده‌های خلاقانه خواهیم داشت و از تمام دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم همراهی موردنیاز را با فعالان حوزه‌های دانش‌بنیان داشته باشند.

علی‌محمد زنگانه امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان در آیین افتتاح ششمین کارخانه نوآوری و فناوری کشور در گرگان با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ضمن تقدیر از مدیریت پارک علم و فناوری استان جهت اجرای جهادی پروژه کارخانه نوآوری گرگان در مدت ۲ ماه، اظهار کرد: با نگاه جهادی بسیاری از اقدامات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به ثمر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز نوآوری و کارخانه‌های نوآوری زمینه تحقق ایده‌های خلاق و تبدیل آنها به محصول نهایی و رشد توسعه را فراهم می‌کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: با جانمایی لازم تلاش می‌کنیم سایت موردنظر استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم آوریم و به همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تجهیز این مکان امیدواریم.

زنگانه خاطرنشان کرد: در کشورهای توسعه‌یافته مدیرانی که می‌توانند ارتباط لازم را بین بخش اجرایی و بخش آموزش و پژوهش فراهم کنند را لایق و شایسته می‌دانند و البته کسانی که موجب قطع این ارتباط می‌شوند از مدیریت خلع می‌شوند و امیدواریم این ارتباط در استان افزایش یابد.

وی ادامه داد: باید در شوراها، کمیته‌ها و کارگروه‌ها نمایندگان جامعه نخبگان و خبرگان حضور داشته باشند تا ارتباط بین بخش اجرایی و بخش آموزش و پژوهش به‌صورت مستمر و پیوسته فراهم شود و امکان توسعه استان تسهیل و تسریع گردد.

استاندار گلستان گفت: از شهرداری و شورای شهر گرگان می‌خواهم امکان تمدید و گسترش این فضا را شرکت‌های نوآور فراهم آورد و هرگونه حمایت مورد انتظار را از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور داشته باشد.

زنگانه تأکید کرد: هرگونه حمایت لازم را با همکاری دستگاه‌های اجرایی از اقدامات نوآورانه و خلاقانه خواهیم داشت تا بتوان زمینه اشتغال و توسعه استان را فراهم آورد.

غلامرضا منتظری_ نماینده مردم گرگان و آق‌قلا نیز در این مراسم گفت: یکی از دغدغه‌های جدی مجلس حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است و طرحی در مجلس تصویب شد و کمیسیون جهش تولید در استان بی‌سابقه بوده و نشست‌های خوبی با دستگاه مختلف برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: امروز نیز موانع پیش روی استارتاپ‌ها را با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور در استان بررسی می‌کنیم و بنا شد این موانع دسته‌بندی شود و نسبت به حل‌وفصل این موضوعات اقدام کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا، به سومین رویداد تولید محتوای بسیج در کارخانه نوآوری گرگان اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته شاهد عطش جوانان در حوزه فناوری بودیم و امیدواریم شاهد تحولات بیشتری در استان باشیم.

منتظری بیان کرد: اگر حرکتی شروع می‌شود باید هنر ما این باشد که صدور مجوزها را تسهیل کنیم موانع را از پیش رو برداریم.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، کارخانه نوآوری گرگان به‌عنوان ششمین کارخانه نوآوری در سطح کشور امروز با حضور دکتر ستاری به بهره‌برداری رسید. این کارخانه نوآوری در فضای پنج هزار مترمربع در فاز نخست به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گلستان استاندار گلستان کارخانه نوآوری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان