Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عابدینی مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی و قند تربت جام درحاشیه بازدید فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر از کارخانه قند تربت جام گفت: از ابتدای تحویل چغندر به کارخانه قند تا الان بیش از ۱۸۰۰ تن شکر تولید شده است و کارخانه همچنان در حال تحویل چغندر از سوی کشاورزان تربت جام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به پرداخت به موقع وجه چغندرقند به کشاورزان و جلب اعتماد آنان به کارخانه قند افزود: با توجه به خوش حسابی کارخانه، کشاورزان منطقه برای انعقاد قراداد درسال زراعی پیش رو نیز به کارخانه مراجع دارند.

بیشتر بخوانید

تحقق خودکفایی شکر در سه سال آینده


مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی و قند تربت جام ادامه داد: در کارخانه برای ۴۲ نفر اشتغالزایی جدید صورت پذیرفته است که کمک شایانی به اشتغال جوانان شهرستان تربت جام خواهد بود.

فرماندارتربت جام بیان کرد: چرخ کارخانه قند تربت جام درحال حاضربخوبی می‌چرخد و با توجه به روز بودن پرداخت بدهی‌ها به کشاورزان و کارگران و طلبکاران می‌طلبد که کشاورزان چغندر را به کارخانه قند تحویل دهند تا ۴۰۰ کارگر کارخانه آسیب نبینند.

او تصریح کرد: شرکت آمادگی دارد تا از طریق واردات شکر خام و انجام امور تصفیه یا ترانزیت و تصفیه اجرتی شکر خام و صادرات آن به کشور‌های همجوار گامی موثر در جهت رونق تولید برداشته شود.

عابدینی ابراز امیدواری کرد: با تأسیس شرکت‌های زیرمجموعه و پایین‌دست صنعت قند و شکر بتوان فعالیت کارگری شرکت را از حالت فصلی به دائم در سال تغییر داده تا علاوه بر اشتغالزایی کارگران موجبات رونق اقتصادی شهرستان نیز فراهم گردد.

انتهای پیام//س، ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراورده های غذایی چغندر قند قند تربت جام کارخانه قند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید