Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۲ هزار و ۱۵۴ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: از مجموع افراد دستگیر شده یک هزار و ۹۶۱ نفر خرده فروش و توزیع کننده و ۱۹۳ نفر نیز از قاچاقچیان حرفه‌ای بودند که آمار دستگیری‌ها نسبت به سال گذشته حدود ۶ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری و جمع آوری یک هزار و ۶۶۰ معتاد از سطح شهرهای استان خبر داد و تصریح کرد: این رقم در مقایسه با هفت ماهه سال قبل که ۸۳۶ نفر بودند ۹۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

جاویدان انهدام ۳۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: انهدام این تعداد باند در مقایسه با ۲۶ باند منهدم شده سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته است.

وی همچنین به پلمب ۷۳ مکان تهیه و توزیع مواد مخدر نیز اشاره بیان کرد: این تعداد در مقایسه با سال گذشته که ۲۷ مکان بوده است رشد ۱۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مبارزه با پدیده اعتیاد را از جز برنامه‌های اولویت دار پلیس کرمانشاه عنوان و ابراز امیدواری کرد دیگر دستگاه‌های متولی برخورد با این پدیده نیز پای کار آمده و عرصه را بیش از پیش برای قاچاقچیان تنگ کنند.

کد خبر 5347764

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه مواد مخدر کشف مواد مخدر معتاد معتاد متجاهر ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران کرمانشاه عکس استانها اردبیل ایلام بارندگی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد