Web Analytics Made Easy - Statcounter

استودیو یونیورسال پیکچرز قسمت دوم از فیلم اکشن-کمدی فرار نیمه‌شب (Midnight Run) را می‌سازد که اولین بار در سال ۱۹۸۸ با بازی رابرت دنیرو و چارلز گرودین روی پرده رفت.

به گزارش قدس آنلاین، رجینا هال بازیگر آمریکایی که بیشتر به بازی در فیلم‌هایی چون فیلم ترسناک و شهروند مطیع قانون شناخته می‌شود، از ستارگان این فیلم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هنوز روشن نیست که آیا دنیرو در این فیلم نقش  جک والش را تکرار خواهد کرد یا نه اما چیزی که روشن است، دنیرو تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود. داستان این فیلم و تیم بازیگران آن هنوز رسانه‌ای نشده اما فیلمنامه آن توسط عایشه کار (Aeysha Carr)، نویسنده سریال کمدی بروکلین ناین ناین، نوشته می‌شود.

در قسمت اول از فیلم فرار نیمه‌شب، دنیرو نقش کاراکتری به نام جک والش را بازی می‌کند که برای دریافت صد هزار دلار مژدگانی تصمیم به بازداشت یک حسابدار مافیا به نام جاناتان مارکادوس با بازی چارلز گرودین می‌گیرد. اما این یک ماموریت ساده نیست چون همزمان هم پلیس فدرال دنبال این حسابدار است هم اعضای مافیا.

محبوبیت این فیلم بین منتقدان موجب شد ۳ اقتباس تلویزیونی از آن ساخته شود که البته دنیرو و گوردین در هیچکدام از آنها بازی نکردند. دنیروی ۷۸ ساله سالهاست که از تمایل خود برای تکرار فیلم فرار نیمه‌شب می‌گوید و یونیورسال از دهه ۱۹۹۰ قصد بازسازی این فیلم موفق یا ساخت دنباله آن را داشت و این نقشه‌ها حالا بالاخره پس از سالها در آستانه عملی شدن قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیمه شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت