Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

البته فدراسیون فوتبال جهانی خطاب به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است با توجه به اینکه در دوران کرونا بسر می بریم فدراسیون فوتبال ایران می تواند برای حضور تماشاگران در استادیوم آزادی به هنگام بازی تیم ملی محدودیت ایجاد کند اما حضور تماشاگران خانم در استادیوم همانند تماشاگران آقا باید به صورت غیر گزینشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدراسیون فوتبال ایران در تلاش بود که دیدار ایران – کره جنوبی در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را با حضور تماشاگر برگزار کند که در نهایت موفق به انجام این کار نشد به این خاطر که فیفا با برگزاری این دیدار با حضور تماشاگر مخالفت کرد. طبیعتا فدراسیون فوتبال ایران نتوانست نظر مساعد فیفا را برای برگزاری این دیدار با حضور تماشاگر جلب کند که یکی از آنها می تواند بحث حضور بانوان در استادیوم باشد. این مخالفت با فدراسیون فوتبال لبنان هم صورت گرفته است و بر اساس نظر فیفا دیدار لبنان در برابر ایران ۲۰ آبان در استادیوم شهر صیدا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. 

دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم آزادی ۷ بهمن در برابر عراق خواهد بود. در صورتی که فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد این بازی را با حضور تماشاگر برگزار کند باید برای حضور بانوان هم در استادیوم برنامه ریزی کند. آنهم به صورت غیر گزینشی. در غیر اینصورت این بازی هم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

در گذشته یکی دو بازی تیم ملی با حضور تماشاگران خانم برگزار شد که به نظر فیفا این حضور گزینشی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران فیفا Fifa ورود زنان به ورزشگاه فدراسیون فوتبال ایران حضور تماشاگر برگزار حضور تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : پارسینه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شوخی‌های جالب یک پلیس در استادیوم آزادی با هواداران پرسپولیس و استقلال (فیلم) جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) حضور استیون جرارد در جمع اسطوره‌های لیورپول و دیدارش با کلوپ (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد