Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سلیمانی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس گفت: با هدف رفع نیاز شهروندان به امر ورزش و ترویج ورزش همگانی، شهرداری این شهرستان، لایحه‌ای مبنی بر پرداخت حقوق ماهیانه به مربیان ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی تنظیم و به شورای شهر این شهرستان ارسال کرد که در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر این شهرستان با کسب اکثریت آرا تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس افزود: این لایحه پس از تایید و رای هیئت تطبیق، قابلیت اجرایی خواهد داشت و مربیان ایستگاه‌های ورزشی با عقد قرارداد با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری این شهرستان ادامه فعالیت خواهند داد.

انتهای پیام/ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی حق الزحمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود

شاهرخ شفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره گفت: بیست و نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری استان آذربایجان شرقی با توجه با بارندگی‌های قابل توجه در محل برگزاری مسابقات و شرایط مطلوب منطقه، صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دشت هارنا بخش آبش احمد شهرستان کلیبر برگزار خواهد شد.

رئیس گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: با برنامه ریزی دقیق و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، امیدواریم این دوره از جشنواره فرهنگی و ورزشی را هم بتوانیم به نحو شایسته برگزار نمائیم و جامعه سالم و با شور و نشاط در سطح استان داشته باشیم.

شفیعی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این رویداد بزرگ اذعان کرد: قطعاً برگزاری چنین رویداد بزرگی که هزاران نفر را برای تماشا به این منطقه می‌کشاند، کار بسیاری سختی است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها می‌باشد که در همین زمینه از دستگاه‌های مختلف استان بخصوص مسئولین شهرستان کلیبر که شرایط را برای برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی مهیا می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، زنده نگه داشتن آداب و رسوم روستایی و عشایری بوده و در این جشنواره مردان و زنان عشایری در رشته‌های مختلف از جمله سوارکاری، طناب کشی، مچ اندازی، دوومیدانی و انواع بازی‌های بومی و محلی به رقابت پرداخته و در پایان از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

شفیعی با دعوت از عموم علاقه مندان به ورزش‌های بومی و محلی اظهار داشت: روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه منتظر حضور شما در دشت هارنا بخش آبش احمد، محل برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی هارنا هستیم.

کد خبر 6097130

دیگر خبرها

  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها