Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آماده تحویل به بهره‌بردار است از بخش خصوصی دعوت کرد ضمن بازدید از مجموعه، جهت بهره‌برداری از پروژه برنامه خود را ارائه و مجموعه را برای برگزاری اجلاس‌ها و سمینارها در سطح ملی و بین‌المللی تحویل بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه ۱۹ آبان ماه_ در جلسه بررسی پروژه‌های مهم عمرانی شهر با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: فاز نخست و دوم این پروژه به سرانجام رسیده و امروز مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای اجرای فاز سوم در اسرع زمان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آماده تحویل به بهره‌بردار است، تصریح کرد: پیش‌بینی شده حتی‌الامکان بهره‌برداری به بخش خصوصی واگذار شود از این رو از تمام کسانی که در سراسر کشور استعداد و توانایی لازم را دارند، دعوت می‌کنیم ضمن بازدید از مجموعه، جهت بهره‌برداری از پروژه برنامه خود را ارائه و مجموعه را برای برگزاری اجلاس‌ها و سمینارها در سطح ملی و بین‌المللی تحویل بگیرند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی و کالبدی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به اتمام رسیده و در حال حاضر مباحث نرم‌افزاری پروژه باقی مانده است، ادامه داد: در این بخش نیز باید بهره‌بردار ایده‌پردازی کند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۹۰ درصد اقدامات کالبدی پروژه انجام شده و ۱۰ درصد باقی مانده نیز تا پنج ماه آینده تکمیل می‌شود.

قاسم‌زاده گفت: در جلسه امروز مقرر شد تمام اقدامات لازم تا قبل از بهره‌برداری کامل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان هر چه سریع‌تر انجام و برای تحویل به بهره بردار آماده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بخش خصوصی برنا بهره پروژه پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان بهره برداری بهره بردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد