Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه ارومیه، رحیم حب نقی با اشاره به راه‌اندازی دوباره کارخانه لبنیات دانشگاه ارومیه بعد از ۴۲ سال اظهار داشت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری دانشگاه ارومیه و همکاری بخش خصوصی بار دیگر راه‌اندازی شده است.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به ظرفیت این کارخانه بیان کرد: تولیدی لبنیات دانشگاه ارومیه با ظرفیت دریافت و فرآوری روزانه ۱۰ تن شیر هم اکنون در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای راه اندازی دوباره این کارخانه نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حب نقی با اشاره به همکاری بخش خصوصی در راه اندازی این کارخانه و دستگاه های فرآوری شیر، ‌بیان کرد: بسیاری نظر به این داشتند که بعد از ۴۲ سال رکود، راه اندازی دوباره این کارخانه لبنیات غیرممکن است ولی دانشگاه ارومیه با کمک بخش خصوصی موفق به راه اندازی آن شد.

وی بسترسازی جهت آموزش دانشجویان و تربیت نیروی های کارآفرین و استفاده علمی از امکاناتِ موجود، تولید محصولات لبنی  و ایجاد تعامل با مجموعه های لبنیِ استان و منطقه، اجرای پروژه های تحقیقاتی - کاربردیِ مورد نیاز صنعت و تدوین دانش فنی برای محصولات جنبی را از جمله مهم ترین اهداف دانشگاه ارومیه در راه اندازی دوباره این  کارخانه دانست.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی دانشگاه ارومیه کارخانه لبنیات راه اندازی دوباره دانشگاه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم

لیفتراک وسیله‌ای است که در انبار بسیاری از کارخانه‌ها و حتی گمرک و مراکز ترخیص بار یافت می‌شود. این وسیله به کار جابه‌جایی بارها سرعت بخشیده است. در ویدئوی زیر مراحل ساخت لیفتراک‌ها را در کارخانه مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی