Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی ایران گفت: با اینکه بازیکن مقابل مربی قرار بگیرد شدیداً مخالفم، ولی باید دید اسکوچیچ هم مقدمات ابتدایی را رعایت کرده است یا خیر.

اصغر مدیرروستا درباره بازی های تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، علی‌ اصغر مدیرروستا درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل لبنان به تسنیم گفت:

خدا را شکر وضعیت تیم ملی خیلی خوب بوده و نتایج خوبی تا اینجای کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تیم ملی و بازیکنان باید به تمام بازی‌ها به چشم فینال نگاه کنند. برای بازی با لبنان و سوریه نیز باید با تمام توان ظاهر شویم تا با قدرت برای حضور در جام جهانی آماده شویم.

مدیرروستا درباره اینکه آیا موفقیت‌های اخیر تیم ملی می‌‌تواند منجر به ایجاد غرور و احتمالاً دست‌کم گرفتن حریفان شود، تصریح کرد:

فکر می‌کنم بچه‌های تیم ملی به آن درجه از پختگی و تجربه رسیده‌اند که اینطور فکر نکنند. بازیکنان تیم ملی و به ویژه بزرگتر‌ها که در سطح اول فوتبال دنیا بازی می‌کنند باید این تفکر حرفه‌ای را در تیم جا بیندازند. آنها حرفه‌ای هستند و فکر می‌کنم مشکلی پیش نمی‌آید. البته بحث احساسی هم وجود دارد، ولی باز هم بزرگتر‌های تیم تأثیرگذار هستند. بازی با لبنان یا کره نباید برای ما فرق داشته باشد و همه بازی‌ها باید جدی گرفته شوند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران درباره عدم دعوت از مهدی طارمی و حواشی پیش آمده برای تیم ملی یادآور شد:

کلاً با بازیکن‌سالاری و اینکه بازیکن مقابل سرمربی قرار بگیرد، مخالفم. به هیچ وجه قبول ندارم که بازیکن مقابل سرمربی بایستد. کار طارمی اشتباه بود. جایگاه سرمربی مشخص است و باید حفظ شود، ولی از آن طرف موضوع باید دید که آیا اسکوچیچ هم حرف درستی زده است یا خیر.

مدیرروستا راجع به اظهارنظر سرمربی تیم ملی درباره ضعف تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی، افزود:

باید دید اسکوچیچ چگونه از بالا نگاه می‌کند و به تاکتیک بازیکنانی که اکثراً لژیونر هستند، ایراد می‌گیرد. همانطور که گفتم با بازیکن‌سالاری و اینکه بازیکن مقابل مربی قرار بگیرد شدیداً مخالفم، ولی باید دید آقای اسکوچیچ هم مقدمات ابتدایی را رعایت کرده است یا خیر. اگر منظور سرمربی تیم ملی ضعف تاکتیکی بازیکنان تیم ملی است، پس چگونه اکثر آنها در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند؟ از آن طرف اگر او قصد دارد فوتبال ایران را نقد کند باید به این موضوع هم بپردازد که چگونه از لیگ دسته اول به هدایت تیم ملی رسیده است!

مدیرروستا در خاتمه تأکید کرد:

از سوی دیگر اگر الان تیم ملی وضعیت مناسبی از لحاظ نتیجه‌گیری نداشت و نیاز مبرم به کسب امتیاز احساس می‌شد، آیا باز هم اسکوچیچ از مهدی طارمی به تیم ملی دعوت نمی‌کرد؟ باید دید رفتار سرمربی تیم ملی برای این موضوع در بحران‌ها نیز تکرار می‌شد یا خیر. من که بعید می‌‌دانم! به هر حال فکر می‌کنم خیلی هم این موضوع پیچیده نبود و فدراسیون می‌توانست به موضوع ورود و مشکل را حل کند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن مقابل باید دید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد

سرمربی تیم فوتبال پورتو نوع بازی مهدی طارمی برابر چاوز را مورد تمجید قرار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با 3 گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه 1+45 را ساخت.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد 4 ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!