Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته جهانی کارآفرینی رویداد آموزشی تجربی پردیس ویکند با هدف رشد ایده های خلاقانه دانشجویان و دانش آموزان در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، به نقل از  روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این رویداد که 3 الی 5 آذرماه برگزار می‌شود، تعداد زیادی از برنامه نویسان، صاحبان ایده، گرافیست‌ها، سرمایه گذاران، عاشقان استارتاپ، مدیران، بازاریاب‌ها و … حضور به هم می رسانند و در ۵۴ ساعت به بحث و بررسی ایده‌ها می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه ایده، تیم‌سازی افراد، کار روی ایده، برگزاری کارگاه‌های مختلف، ارائه در حضور داوران و برنامه‌های تفریحی هیجان‌انگیز از مهمترین محورهای این رویداد است.

در نهایت ایده‌های خلاقانه برتر انتخاب و با تشکیل کارگروه‌های چند نفره عملی می‌شوند. در ساعت‌های پایانی رویداد، ایده‌های تکامل یافته به سرمایه گذاران و داوران عرضه می‌شوند تا افرادی که مایل هستند از آنها حمایت کنند.

حضور در این دوره رایگان است و متقاضیان شرکت در آن، می‌توانند از طریق آدرس https://evand.com/events/pardis-weekend برای ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است هفته جهانی کارآفرینی یک برنامه هماهنگ جهانی برای ترویج، تشویق، رشد و توسعه کارآفرینی است که از 16 تا 22 نوامبر در بیش از 170 کشور دنیا برگزار می شود. 

شعار هفته جهانی کارآفرینی در سال 2021، «ایجاد یک اکوسیستم جهانی و کارآفرینی» (Building one global, entrepreneurial ecosystem) است که در این راستا 35000 رویداد با حضور بیش از 10 میلیون نفر در سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

پارک فناوری پردیس نیز به عنوان بزرگترین ناحیه نوآوری کشور، برنامه‌های متنوعی را برای هفته جهانی کارآفرینی در بازه زمانی26 آبان تا 3 آذرماه 1400 در نظر گرفته است که تلاش شده مردم، دانشجویان و افراد دارای پتانسیل کارآفرینی با بازدیدها، حضور در رویدادها، برنامه‌های آموزشی و شبکه سازی، بتوانند با مفاهیم و مسیر کارآفرینی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته جهانی کارآفرینی هفته جهانی کارآفرینی پارک فناوری پردیس برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف