Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سایپا اعلام کرد باشگاه سایپا به حمایت از ورزش های

مهرداد سراچی مدیرعامل سایپا در مراسم تجلیل از بانوان والیبالیست سایپا، درباره فعالیت های این باشگاه صحبت هایی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مراسم تجلیل از بانوان والیبالیست سایپا امروز با حضور مدیران این باشگاه برگزار شد. سایپا سال گذشته قهرمان لیگ ایران شد و امسال به عنوان نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت که در جایگاه چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که اعلام شده بود مراسم از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود، این برنامه با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

تقوی نماینده مجلس شورای اسلامی و سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه و بازیکنان تیم والیبال بانوان، جمعی از مربیان و بازیکنان فوتبال هم در مراسم حضور داشتند.

بهنام ابوالقاسم‌ پور مدیرفنی تیم سایپا به همراه سعید اخباری سرمربی این تیم نیز در مراسم حضور داشتند.

مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا در این مراسم گفت:

سال گذشته که فعالیت‌های متعددی را شروع کردیم و اتفاقات خوبی به دست آمد. در والیبال قهرمان و در فوتسال بانوان نایب قهرمان شدیم. در دوومیدانی چندین مدال رنگارنگ کسب کردیم‌. ما ۱۸ رشته ورزشی در سایپا داریم که البته برخی از آنها به خاطر کرونا برگزار نشد.

سراجی افزود:

در رده‌های سنی پایه فوتبال در بهترین سطح قرار داریم، با تیم‌های استقلال و پرسپولیس مسابقاتی داشتیم و حتی پیروز شدیم. به تیم‌های متمول نباختیم، اینها با زحمت کادر فنی، بازیکنان و ... کسب شده است.

مدیرعامل سایپا درباره حمایت از ورزش های پایه، یادآور شد:

با مشورتی که با صالحی‌امیری داشتیم، تصمیم گرفتیم علاوه بر فوتبال و والیبال، سراغ رشته‌های مادر و المپیکی مانند دوومیدانی هم برویم. سایپا در انتخابات فدراسیون فوتبال هم حضور دارد. سابقه سایپا باعث شد این باشگاه نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شود.

سراجی درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا، یادآور شد:

امیدواریم با مربی با اخلاق، تیم فوتبال سایپا را به قله‌های افتخار برسانیم.

سراجی در ادامه گفت:

درآمدهای باشگاه سایپا حاصل تلاش و دسترنج کارکنان و افراد زحمتکشی است که تلاش می‌کنند ارزش افزوده‌ ایجاد کنند و نتایج آن مبالغی است که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، در نتیجه هیچ‌وقت دنبال پرداخت مبالغ کلان به بازیکنان نبوده چون این حاصل دسترنج افرادی است که در شرایطی سخت کار می‌کنند. آن بخشی که مربوط به استعدادیابی و مدیریتی است بهترین نتایج را کسب کردیم که حاصل آن را در فوتبال پایه و والیبال دیدیم. فوتبال امروز کاملا حرفه‌ای شده و شاید نتایج سایپا قابل قبول افکار عمومی نباشد اما این مسیری بود که آگاهانه انتخاب کردیم تا به سمت استعدادیابی برویم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم جنجال چمدان‌ های تیم ملی فوتبال ایران در سفر به لبنان تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی باشد، طارمی به تیم ملی برنمی گردد / ادعای رسانه پرتغالی سرخیو راموس سرانجام به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شد از آخرین گل مسی در رقابت های لیگ، 6 ماه می گذرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیرعامل سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی