Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@04:39:01 GMT

دزد کابل برق اطراف پالایشگاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۶۷۴

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "دوستعلي جليليان"، فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشريح اين خبر بیان داشت: نيمه شب گذشته خبری مبنی بر سرقت كابل برق از محدوده پالايشگاه تهران تهران دریافت شد و با توجه به حساسيت موضوع تيم عمليات كلانتري 175 باقرشهر در محل حاضر و بررسي هاي پلیسی را آغاز کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد که سارق کابل برق یک نفر بوده ، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات ماموران تصویری از سارق و هویت وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه اعلام داشت: پس از هماهنگی های قضائی، تيم عملياتي كلانتري 175 باقرشهر موفق شدند در يك عمليات ضربتي سارق رادر مخفيگاهش دستگير و در بازديد از آن محل 100 متر كابل فشار قوي و بيش از 30 كيلو گرم اقلام مس مربوط به تجهيزات انتقال نيرو كشف شد.

این مقام انتظامی ، با اشاره به اين كه سارق دستگير شده سابقه دار بوده و داراي سوابق متعدد در جرم سرقت بود گفت : در تحقيقات انجام شده متهم به بزه ارتكابي معترف و پس از پايان تحقيقات و تشكيل پرونده در اختیار مراجع قضائي قرار گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت کابل برق سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد