Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رضایی روز چهارشنبه در نخستین جلسه کمیته دبیران دستگاه های فرهنگی شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان‌ رضوی با اشاره به وظایف دستگاه‌های فرهنگی استان افزود: طبق ماده ۱۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به آموزش و اطلاع رسانی امربه معروف و نهی ازمنکر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وظایف جاری و فرهنگی دستگاه ها با امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر که برای جلوگیری از انتشار منکر و ترک معروف انجام می‌شود، متفاوت است.
وی اظهار داشت: ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر، دارای وظایف سیاست گذاری و نظارتی است و در صورت مشاهده منکرات، موضوعات را از دستگاه‌ها مطالبه کرده و برای رفع آن‌ها همکاری می‌کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هر دستگاه باید عملکرد آن دستگاه را ارزیابی کرده و مشکلات و منکرات را احصا و برای رفع آن برنامه‌ریزی کند.
رضایی ادامه داد: کمیته شوراهای امربه معروف دستگاه های فرهنگی باید پشتیبانی کننده دستگاه های دیگر در حوزه تولید محتوا، آموزش و سایر حمایت‌های مورد نظر در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باشد.

رضایی گفت: رویکردهای ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، کمک به دستگاه‌ها برای رفع مشکلات و هماهنگ‌سازی ظرفیت‌های اداری برای حل مشکلات کشور و مردم است.
وی افزود: دستگاه های برتر در پایان سال در قالب جشنواره مفلحون در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مورد ارزیابی قرار گرفته و رتبه بندی، معرفی شده و از آنان قدردانی خواهد شد.

برچسب‌ها مشهد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشهد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر امربه معروف و نهی ازمنکر معروف و نهی از منکر دستگاه های فرهنگی معروف و نهی امر به معروف ستاد امر دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴ تهران)، با معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری «اقتصاد زیارت» و «گوهرسنگ‌ها» شرکت کرده است.   مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه با حضور تمامی صنایع کشور از جمله ساختمان، پتروشیمی، داروسازی، کشاورزی، گردشگری و نیز فعالان اقتصادی کشور از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در محل نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاری است.   سید جواد موسوی ادامه داد: این اداره کل در نمایشگاه تهران به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است.   وی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است.   وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه خراسان رضوی در اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بازدید کردند و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این بازدیدها، ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است