Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:11:14 GMT

توجه به علم و دانش موجب توسعه کردستان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۰۷۲۵

توجه به علم و دانش موجب توسعه کردستان می‌شود

ایسنا/کردستان رییس دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اینکه عامل اصلی توسعه این استان توجه به علم و دانش است، گفت: این دانشگاه به سهم خود در راستای تربیت نیروهای تحصیل کرده توانسته گام های موثری بردارد.

یعقوب احمدی امروز (۱۹ آبان) در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید و تجلیل از نخبگان فرهنگی که با حضور فرماندار سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ سال از فعالیت دانشگاه پیام نور کردستان می‌گذرد، اظهار کرد: طی این سال ها دانشجویان زیادی از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند و توانستند به جایگاه و موقعیت‌های بالایی هم در بخش خصوصی و هم دولتی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار دانشجو در ۷۴ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: بیشتر اساتید این دانشگاه فارغ التحصیلان رتبه‌های برتر دانشگاه‌های مطرح کشور هستند.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان افزود: بخش عمده‌ای از موفقیت‌های هر فردی به تلاش و پشتکار او بر می‌گردد و دانشجویی که پیگیر مباحث درسی است و کتاب‌های زیادی را مطالعه می‌کند، بی شک موفق خواهد شد.

احمدی یادآور شد: آنچه موجب شده کشورهایی به مرحله توسعه یافتگی برسند و تعدادی هم به این مهم دست پیدا نکنند به میزان توجه و رشد علم و دانش در این جوامع برمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایران کمی گرایی و مدرک گرایی بیشتر شده و توجه به علم و دانش به حاشیه رفته که نتیجه آن هم عدم توسعه نیافتگی در بسیاری از بخش‌ها است.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علم و دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

مدارس غیرانتفاعی به دلیل مزیت‌های مختلفی که نسبت به سایر مدارس دارد می‌بایست دانش آموزان جهت استفاده از امکانات ارائه شده هزینه‌ای را پرداخت کنند. مدارس غیرانتفاعی نیز هر سال نسبت سال‌های گذشته افزایش شهریه دارند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما این افزایش با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد و بسیاری از والدین برای پرداخت آن با مشکلاتی مواجه شده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از شهر رشت درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، چرا درباره افزایش شهریه مدارس گزارش تهیه نمی‌کنید؟ خانواده‌ها از این میزان افزایش رنجیده خاطر هستند، چون با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد. مدارس دولتی اغلب بالای ۴۰ دانش آموز در یک کلاس هستند دیگر ظرفیت باقی نمی‌ماند برای اضافه شدن دانش آموزان دیگر. مدارس غیرانتفاعی نیز شهریه را به قدری بالا برده است که والدین با مشکل مواجه شدند. بنده از شهر رشت در استان گیلان پیام می‌دهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند