Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حامد عاملی روز  چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر افزود: وضعیت موجود در شهرها به لحاظ تولید و اشتغال قابل قبول نیست و باید اعتراف کرد که در تولید ثروت گام‌های اساسی برداشته نشده چرا که تنگ نظری و قوانین دست و پاگیر مانع آن شده است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین رسالت ما در استان اردبیل تولید ثروت است، افزود: باید با مدیریت جهادی تلاش شود تا تولید ثروت در استان اتقاق افتاده و قوانین مخل هم اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با اشاره به اهداف سفر به شهرستانها افزود: با سفر و بازدید از مناطق مختلف استان قصد داریم تا با مطالبات و خواسته‌های به حق مردم بیشتر آشنا شده و از نزدیک در جریان اجرای طرح‌های توسعه اقتصادی و عمرانی قرار گرفته و با یک نقش‌آفرینی مؤثر بتوانیم موانع و مشکلات را از پیش رو برداریم.

استاندار اردبیل گفت: در ۴۰ روزی که در این استان به عنوان خادم مردم هستم، تلاش کردیم تا با بررسی همه‌جانبه روی طرح‌ها، پروژه‌ها و مسائل توسعه‌ای استان از ظرفیت همه مدیران، مسئولان و دلسوزان استانی و کشوری استفاده کنیم تا این موانع با تدبیری مناسب برطرف شود.

عاملی ضرورت همگرایی و وحدت را در شکستن بسیاری از مشکلات و موانع یادآور شد و گفت: یکی از مشکلاتی که در  استان وجود دارد ضعف در  کار جمعی و همگرایی است در حالی که بیشترین ثمره و نتیجه را می‌توان از طریق همگرایی، هماهنگی و وحدت کارها گرفت.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌های دولتی، بخش خصوصی و تولید منابع در  مناطق مختلف استان در جهت توسعه پایدار بهره گرفته و نگاهی متوازن در همه مناطق استان داشت تا به تدریج رضایت مردم نیز فراهم آید.

استاندار اردبیل با اشاره به کمبود آب در روستا ها افزود: بسیاری از روستاهای این استان ار کمبود آب می‌نالند و وظیفه ما این است که با یک مدیریت جهادی مشکلات موجود در روستاها بویژه کمبود آب را برطرف کنیم.

عاملی گفت: این شهرستان به رغم داشتن منابع آب، ظرفیت خوب گردشگری و منابع طبیعی همچنان از بی‌آبی رنج می‌برد که این نشان می‌دهد که تنگ نظری‌ها و بی‌تدبیری‌ها مانع از تحقق اهداف توسعه‌ای در شهرستانی نظیر نیر شده است.

وی حمایت از بخش خصوصی را ضروری دانست و گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف هستند از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت کنند.

دیدار با مردم روستای میمند نیر، بازدید از طرح گردشگری بولاغلار،دیدار با مردم شهرستان نیر در مسجد جامع و حضور در نشست اقتصاد مقاومتی در فرمانداری نیر از برنامه های سفر استاندار به شهرستان نیر بود.

شهرستان نیر در جنوب غرب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها رونق تولید اشتغال پایدار اردبیل آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید اشتغال پایدار اردبیل رونق تولید اشتغال پایدار اردبیل آب آشامیدنی شهرستان نیر تولید ثروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در خصوص ایجاد درگیری در یکی از ورزشگاه‌های این شهرستان گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شده و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است. 

مهدی جوکار  ۱۰ اردیبهشت در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروز آباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شدند و او را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آن‌ها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار ( اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان