Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:04:42 GMT

تصادف شدید دو خودروی سواری در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۱۸۵۲

تصادف شدید دو خودروی سواری در زاهدان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نجفی زاده مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، با تماس شهروندان در ساعت ۰۷:۱۸ صبح امروز با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زاهدان مبنی بر وقوع حادثه تصادف خودرو، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی زاهدان بی درنگ دو گروه امداد نجات از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل این حادثه واقع در کمربندی شهید کلانتری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده و مشاهده شد هر دو راننده خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس به شدت مصدوم و در میان خودروی درهم پیچیده محبوس شده اند.

آتش‌نشانان با رعایت کامل موارد ایمنی، برق خودرو را قطع و عملیات رهاسازی و خارج نمودن افراد را آغاز و در کمترین زمان ممکن مصدومین را از درون خودرو خارج و برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

شایان ذکر است آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت

سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد-  ارومیه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه گزارشی مبنی بر تصادف نزدیک روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیرو‌های ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

فداکارمکری اضافه کرد: خودرو سواری تندر ۹۰ از مسیر خود انحراف پیدا کرده و به کانال رودخانه سقوط کرده بود که متاسفانە یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵، این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار ولی کمتر از ۱۰ درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، بیش از ۴۵ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از ۸ دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت