Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود یگانه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ساخت واحدهای مسکونی اقدام ملی خلخال در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: آمار دقیقی از ثبت‌نام کنندگان در طرح جهش مسکن ملی در دست نیست ولی با توجه به ثبت‌نام بیش از ۷۰۰ نفر در طرح مسکن اقدام ملی پیش‌بینی می‌شود بیش از یک‌هزار نفر در صف انتظار بهره‌مندی از مسکن اقدام و جهش ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: ۶ هزار متر مربع زمین در شهر خلخال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای احداث واحدهای مسکونی اقدام ملی در اختیار بنیاد مسکن این شهرستان گذاشته شده و هم اکنون ۱۴۰ واحد مسکونی در ۲ فاز در این شهر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام مسکن جهش ملی همزمان با سراسر کشور از ۲۸ مهر ماه در این شهرستان نیز آغاز شده است، افزود: متقاضیان این مسکن تا ۲۸ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مسکن جهش ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: عدم استفاده از تسهیلات یارانه‌ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی برای بهره مندی از مسکن جهش ملی است .

او اظهار داشت:بعد از پایان مهلت  زمان نام‌نویسی، توقف و پیرایش اطلاعات شروع می‌شود بنابرایناطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل وی که دارای شروط چهارگانه اعلام شده هستند به همراه شهر مورد تقاضا باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود.

مدیر بنیاد مسکن خلخال نیز گفت:متقاضیان مسکن اقدام ملی ۱۴۰ واحدی این شهر برای بهره‌مندی از این واحدها تاکنون به واریز مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال در دو مرحله اقدام و همچنین هرکدام از متقاضیان تسهیلات بانکی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

محمد حاتمی با بیان اینکه واحدهای مسکونی مسکن اقدام ملی در این شهر در یک طبقه پارکینگ و چهار طبقه مسکونی و با زیربنای ۸۵ متری احداث می‌شود، اظهار کرد: اخیرا سقف این وام با دو برابر افزایش به سه میلیارد ریال ارتقا داده شده ولی چون این تصمیم به شهرستانها ابلاغ نشده نمی‌توان اظهار نظری قاطعی در این باره کرد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل مسکن خلخال استان اردبیل مسکن مسکن اقدام اقدام ملی ثبت نام جهش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده؛

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی