Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:21:08 GMT

واکسینه شدن ۵۶ درصد جمعیت آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۶۰۶۵

واکسینه شدن ۵۶ درصد جمعیت آذربایجان غربی

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت با تلاش‌های صورت گرفته ۵۶ درصد جمعیت واجد شرایط استان که بیش از ۱۲ سال سن دارند هر دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی مصطفوی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین تاکنون ۸۰ درصد افراد واجد شرایط بالای ۱۲ سال سن دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید با کمک‌ رسانه‌ها، مردم به امر واکسیناسیون تشویق شوند چرا که واکسیناسیون میزان مرگ و میر را کاهش می‌دهد و به زودی دُز سوم برای افراد بالای ۶۰ سال به سرعت انجام می‌شود.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اولویت‌های جامعه باشد و مسوولان ذیربط نیز بر این امر توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اصناف در سامانه سیب ثبت‌نام کنند تا تدابیر لازم برای فعالان این بخش در سطح جامعه صورت گیرد.

مصطفوی اضافه کرد: حدود پنج شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز قرار دارند و باقی شهرها نیز در وضعیت نارنجی و زرد هستند و باید توجه به پروتکل‌های بهداشتی با شدت انجام گیرد.

وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان مهاباد، ادامه داد: با پیگیری مدیران و استاندار آذربایجان‌غربی و دستور ویژه رییس‌جمهوری خسارت حادثه دیدگان جبران می‌شود.

وی ادامه داد: تزریق امید در جامعه در اولویت مدیران و رسانه‌های استانی باشد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: انتقاد رسانه‌ها باید دقیق و منصفانه باشد تا موجبات توسعه استان را بیش از پیش فراهم کند.

مصطفوی تاکید کرد: اجرای سکوی هوشمند مدیریت و کنترل کرونا در آذربایجان‌غربی به عنوان استان آزمونه مورد توجه باشد تا به درستی اجرا شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی مصطفوی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی واکسن کرونا کرونا آذربایجان غربی واکسینه شدن واکسیناســیون امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه