Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور رسانه ای استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خود وارد میدان شده تا اطلاع‌رسانی از عملکرد آن‌ها به خوبی صورت گیرد.

 به گزارش برنا آذربایجان غربی ،  علی رزازی مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خود وارد میدان شده تا اطلاع‌رسانی از عملکرد آن‌ها به نحو احسن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزازی اظهار داشت: باید عملکرد ادارات به درستی در سطح جامعه منعکس شود و به نوعی این شکاف اطلاع‌رسانی از میان برداشته شود.

وی اضافه کرد: روابط عمومی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان مهمترین بازوان اطلاع رسانی عملکرد دولت هستند.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های استاندار آذربایجان غربی در حوزه رسانه و دیدگاه‌های مثبت ایشان در جهت افزایش تعامل و همکاری با رسانه‌ها اظهار داشت: از تمامی صاحب نظران، فعالان رسانه‌ای و تمام کسانی که دغدغه پیشرفت وآبادانی استان را دارند، دعوت می‌کنیم برای رسیدن به نقطه مطلوب جایگاه استان در شاخص‌های توسعه‌ای در کنار ما قرار گیرند.

رزازی، اطلاع رسانی به موقع و سریع، انعکاس شفاف و درست اخبار و رویداد‌ها با گستره زیاد و حتی تا دورافتاده‌ترین نقاط استان را مورد تاکید قرر داد و افزود: تمامی افراد جامعه باید بدانند که خدمتگزاران آنان در نظام اسلامی چه اقداماتی را برای رفع مشکلات آن‌ها انجام می‌دهند و برای توسعه و آبادانی کشور تلاش می‌کنند.

وی با قدردانی از عملکرد خبرنگاران استان در انعکاس دقیق و شفاف رویدادهای استان  بیان کرد: رسانه های استان به صورت دقیق و شفاف نسبت به امر اطلاع رسانی اقدام کرده و در تمامی جوانب همراه مسوولان استانی بوده اند.

وی تاکید کرد: در امر اطلاع رسانی سیب صنعتی آذربایجان‌غربی، خبرگزاری ها و رسانه های استان با تولید و انتشار اخبار و گزارش مختلف خوش درخشیدند و نسبت به شفاف سازی مطالب اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه اطلاع رسانی مشاور استاندار آذربایجان غربی شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی آذربایجان غربی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند