Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:14:29 GMT

مجمع عمومی هیات اسکواش استان همدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۶۸۹۵

مجمع عمومی هیات اسکواش استان همدان برگزار شد

رییس فدراسیون اسکواش روز پنج‌شنبه در جلسه مجمع عمومی هیات استان همدان با اشاره به موفقیت های هیات استان در سال های اخیر، گفت: در ۲ سال گذشته با تغییر مدیریت شاهد درخشش استان همدان در میان هیات های اسکواش کشور هستیم.

«مسعود سلیمانی» اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد فصلی فدراسیون، در یکسال گذشته هیات اسکواش همدان همواره در دسته استاهای موفق قرار داشته و این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز رضایت از روند فعالیت ها و اقدامات هیات اسکواش استان همدان، افزود: حضور همدان در لیگ کشوری اسکواش بسیار خوشحال کننده است.

رییس فدراسیون اسکواش گفت که باید در فعالیت ها، کمیته پدل و کارگری هیات استان همدان نیز فعال شود و مربیان این استان در دوره های جهانی این رشته شرکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز دراین جلسه گفت: پیشرفت رشته ورزشی اسکواش در استان بسیار ارزشمند است.

«حمید سیفی» با اشاره به اینکه استان همدان در توسعه ورزش همگانی پیشتاز است، افزود: رشته اسکواش آینده درخشانی دارد و تلاش می کنیم با فراهم کردن زیرساخت ها این رشته را بیش از پیش در استان توسعه دهیم.

به گفته وی، رشته اسکواش می تواند به عنوان ورزش همگانی مورد توجه مردم استان همدان قرار گیرد.

رییس هیات اسکواش استان همدان نیز گفت: در ۲ سال گذشته تلاش کردیم با همکاری و امضای تفاهم نامه با دستگاه های مختلف، رشته اسکواش را بیشتر معرفی کنیم.

«اسداله ربانی مهر» با اشاره به بهره برداری از نخستین کورت (زمین بازی) پارکی اسکواش همدان در بوستان مردم، افزود: این کورت با همکاری شهرداری در یکی از بهترین بوستان های شهر ساخته شده و موجب توسعه بیشتر این رشته ورزشی می شود.

وی اظهار داشت: با وجود منابع مالی محدود و اعتبارات اندک عملکرد خوبی در بین هیات های استانی داشتیم و در ارزیابی فدراسیون در بخش های مختلف همواره در ردیف استان های برتر کشور هستیم

در پایان این مجمع، از نرم افزار آموزشی رشته ورزشی اسکواش برای آموزش دانش آموزان در مدارس رونمایی شد.

همچنین در این مجمع تفاهم نامه همکاری هیات اسکواش استان و باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان نیز امضا شد.

برچسب‌ها اسکواش شهر همدان مسعود سلیمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکواش شهر همدان مسعود سلیمانی اسکواش شهر همدان مسعود سلیمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هیات اسکواش استان استان همدان همدان نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!