Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:08:59 GMT

صدرنشینی کره‌جنوبی با برتری مقابل امارات

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۲۲۰

کره‌ای‌ها با برتری مقابل امارات موقتا جای ایران را در صدر جدول گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم کره جنوبی و امارات از گروه A مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی قطر امروز (جمعه) از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به میزبانی کره‌ای ها برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان پائولو بنتو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل کره‌ای‌ها در این دیدار توسط هوانگ هی چان در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

شاگردان بنتو با این پیروزی ۱۱ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر موقتا جای ایران را در صدر جدول گروه A گرفتند. اماراتی‌ها نیز با این شکست سه امتیازی و در رده چهارم جدول این گروه باقی ماندند.

در دیگر بازی این گروه، از ساعت ۱۵:۳۰، ایران در صیدا به مصاف لبنان رفته که نیمه نخست این بازی با یک گل به سود میزبان خاتمه یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی مقدماتی جام جهانی کره جنوبی تیم ملی فوتبال طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان