Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:02:19 GMT

نحوه اتصال مانیتور به لپ تاپ

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۴۴۹۴

نحوه اتصال مانیتور به لپ تاپ

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، اتصال مانیتور خارجی به اکثر لپ تاپ‌ها کار ساده‌ای است و سپس می‌توانید صفحه نمایش را با چند کلیک پیکربندی کنید. می‌توانید انتخاب کنید که نمایشگر را به مانیتور دوم گسترش دهید تا به شما فضای بیشتری روی صفحه داده و یا نمایشگر را در هر دو صفحه کپی کنید.

نحوه اتصال لپ تاپ کامپیوتر به مانیتور

بسته به نوع مانیتور و لپ تاپ شما، ممکن است لازم باشد از کابل USB، HDMI یا VGA استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

HDMI رایج‌ترین اتصال مانیتور امروزه است، اما برخی از لپ تاپ‌ها از اتصال HDMI یا mini-HDMI استفاده نمی‌کنند و کاملاً به USB متکی هستند. همچنین، بسیاری از مانیتور‌های قابل حمل مدرن فقط USB هستند. در مورد VGA، معمولاً آن اتصال منسوخ شده را فقط در مانیتور‌ها و لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر می‌بینید.

۱: با خاموش بودن لپ تاپ و مانیتور، مانیتور را با کابل مناسب به لپ تاپ وصل کنید.

۲: لپ تاپ و مانیتور را روشن کنید و منتظر بمانید تا ویندوز شروع به کار کند.

۳:در کادر جستجوی Start، display settings را تایپ کنید و وقتی مشاهده کردید در نتایج جستجو ظاهر شد، Ease of Access display settings را کلیک کنید.

۴:در پنجره Display Settings، روی Additional display settings کلیک کنید.

۵:اکنون باید کادر‌های شماره گذاری شده‌ای را ببینید که نمایشگر لپ تاپ و نمایشگر اضافی را نشان می‌دهد. معمولاً شماره ۱ صفحه نمایش داخلی لپ تاپ است، اما برای تأیید اینکه کدام است، روی Identify کلیک کنید و اعداد به طور خلاصه روی دو نمایشگر ظاهر می‌شوند.

۶:در صورت نیاز، می‌توانید دو مانیتور را به درگ کنید تا مطمئن شوید که جهت آن‌ها به همان شکل روی میز شما هستند، سپس روی Apply کلیک کنید.

۷: برای یافتن بخش Multiple displays به پایین بروید. روی منوی کشویی کلیک کنید و بسته به اینکه ترجیح می‌دهید اطلاعات یکسانی را نشان دهند یا می‌خواهید از آن‌ها به عنوان یک دسکتاپ بزرگتر استفاده کنید، Duplicate these displays یا Extend these displays را انتخاب کنید.

نحوه اتصال مک بوک به مانیتور

بسته به مک بوک خود، می‌توانید با اتصال USB-C یا Thunderbolt متصل شوید. اگر می‌توانید مانیتور خود را مستقیماً به لپ تاپ وصل کنید؛ اگر مانیتور شما دارای درگاه USB-C است از آن استفاده کنید. در غیر این صورت، باید از آداپتور یا هابی استفاده کنید که بتواند کانکتور مانیتور را به فرمت مورد استفاده مک بوک شما تبدیل کند.

۱:در حالی که مک بوک خاموش است، مانیتور را با کابل مناسب به لپ تاپ وصل کنید.

۲:مک بوک و مانیتور را روشن کنید و منتظر بمانید تا مک راه اندازی شود.

۳:روی لوگوی اپل کلیک کنید و سپس System Preferences را انتخاب کنید.

۴:در پنجره Preferences، روی Displays کلیک کنید.

۵:در پنجره تنظیمات نمایشگر، روی تب Arrangement کلیک کنید.

۶:اکنون باید دو کادر را ببینید که نشان دهنده لپ تاپ و نمایشگر اضافی است. یکی با نوار سفید رنگ در بالا صفحه نمایش داخلی مک بوک است. در صورت نیاز، می‌توانید دو مانیتور را روی صفحه بکشید تا مطمئن شوید که جهت‌گیری آن‌ها مانند روی میز شما است.

۷: اگر می‌خواهید هر دو مانیتور یک چیز را نشان دهند، روی Mirror Displays کلیک کنید. در غیر این صورت، چک باکس را خالی بگذارید تا صفحه نمایش به مانیتور دوم کشیده شود.

منبع: نبض فناوری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لپ تاپ اخبار فناوری استفاده کنید صفحه نمایش کلیک کنید لپ تاپ لپ تاپ مک بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران

تین نیوز

شماری از آگاهان امور اقتصادی افغانستان می گویند که این کشور می تواند خط آهن قزاقستان را که از طریق این کشور به جنوب آسیا وصل می شود، از طریق اسلام قلعه به خط آهن ایران وصل کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی دولت سرپرست افغانستان به تازگی با سریک ژومانگارین معاون نخست وزیر قزاقستان درمورد احداث شبکه راه آهن از قزاقستان به پاکستان از طریق ترکمنستان و افغانستان گفتگو کرد.

اکنون این موضوع مطرح است که ایجاد این شبکه خط آهن چه اهمیتی برای افغانستان و کشورهای منطقه دارد؟ و افغانستان چه سودی از آن می برد؟

شبیر بشیری آگاه امور اقتصادی در این ارتباط، گفت: افغانستان بدنبال گسترش تجارت دوجانبه با کشورهای همسایه و منطقه و همچنین گسترش شبکه حمل و نقل و ترانزیت افغانستان به عنوان یک کشور محصور در خشکی با کشورهای همسایه و منطقه است.

بشیری با بیان اینکه حکومت سرپرست افغانستان و بخش خصوصی افغانستان از ایجاد این شبکه راه آهن استقبال می کنند، اظهار داشت: با تطبیق این شبکه خط آهن، افغانستان بر اساس موقعیت ژئوپلیتیک که در منطقه دارد می تواند نقش استراتژیک را بازی کند و آسیایی مرکزی را به آسیایی جنوبی وصل کند.

این آگاه امور اقتصادی گفت: با ایجاد این خط آهن، ترانزیت و حمل و نقل تجارتی ایجاد می شود و افغانستان نقش پل ارتباطی میان آسیای مرکزی و آسیایی جنوبی را به خوبی ایفا می کند.

بشیری خاطرنشان کرد: در صورت محقق شدن این ایده تجارتی و حمل و نقلی، منافع اقتصادی زیادی عاید افغانستان و کشورهای منطقه خواهد شد.

در همین حال، آذرخش حافظی آگاه امور اقتصادی گفت: افغانستان به عنوان یک کشور محصور در خشکی به انواع مختلف حمل و نقل زمینی نیاز دارد و ایجاد خط آهن قزاقستان از طریق افغانستان به جنوب آسیا نقش ترانزیتی افغانستان را ارتقا بخشیده و حمل و نقل را تسهیل می کند.

حافظی افزود: ایجاد این شبکه برای رونق اقتصادی و ارایه بهتر خدمات، بالا رفتن نقش ترانزیت افغانستان اثر مثبت دارد و درعین حال و برای همگرایی منطقه ای مفید می باشد.

این آگاه امور اقتصادی افزود: ایجاد خط آهن قزاقستان از طریق افغانستان به جنوب آسیا، سبب گسترش مناسبات تجارتی، صنعتی و خدماتی میان آسیایی مرکزی و آسیایی جنوبی و سایر کشورهای منطقه می شود.

وی تصریح کرد: ما با جمهوری اسلامی ایران خط آهن از طریق اسلام قلعه را داریم و می توانیم خط آهن قزاقستان را که خاک افغانستان را به جنوب آسیایی وصل می کند، به جمهوری اسلامی ایران هم وصل کرده و این پروژه بزرگ اقتصادی را محقق کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا