Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@03:02:02 GMT

۴ مصدوم در تصادف محور آستارا - اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۶۷۸۶

۴ مصدوم در تصادف محور آستارا - اردبیل

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا گفت: تصادف دو دستگاه خودرو سواری دنا و پراید در جاده آستارا - اردبیل منطقه بهارستان، چهار مصدوم برجای گذاشت.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصادف دو دستگاه خودرو سواری دنا و پراید در جاده آستارا- اردبیل منطقه بهارستان، در ساعت ۱۹:۱۰ عصر -جمعه ۲۱ آبانماه- اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای هلال‌احمر پایگاه صیاد لر برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در این حادثه به علت شدت برخورد دو خودرو، دو زن و مرد ۳۵ و ۳۸ ساله و دو کودک هفت و چهارساله ساله دچار مصدومیت شده و توسط نیروهای هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت تصادف از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا به شهروندان و مسافران توصیه کرد: با توجه آغاز فصل بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان به منظور جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی، قوانین را رعایت کرده و با سرعت مجاز حرکت کنند و در هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

کد خبر 534948

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستارا اردبیل تصادفات جاده ای مصدومان حوادث رانندگی جمعيت هلال احمر اورژانس 115 گيلان تصادف محور آستارا اردبیل آمار تصادفات استان اردبیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب) تصادف پژوپارس و MVM X33 گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی