Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فروزنده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در قالب اعتبارات سطح‌بندی به منظور خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان امام علی (ع) بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه شد.

وی ادامه داد: در بخش آزمایشگاه بیمارستان امام علی(ع) دستگاه «اتو آنالیزر تمام اتومات» در جهت تسریع روند ارائه خدمات و تسهیل در پاسخگویی تجهیز و نصب شد که تمامی آزمایشات بیوشیمی توسط این دستگاه انجام می شود و علاوه‌بر آن تمامی آزمایشات هورمونی نیز در این مرکز قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به نصب دستگاه‌های دیجیتال «های‌تک» (High tech) در رادیولوژی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در واحد رادیولوژی بیمارستان امام علی(ع) تمامی تجهیزات به روز و از بهترین برندهای موجود در دنیا است.

فروزنده گفت: نصب دستگاه تصویربرداری پیشرفته «سی‌ آرم» از دیگر خدمات ارزشمندی است که در اتاق عمل بیمارستان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود که در جراحی‌های مغز و ستون فقرات استفاده می شود و دستگاه سنگ‌شکن درون اندامی از طریق امواج اولتراسونیک نیز از دیگر خدماتی است که در سالجاری در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح حمایت مالی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: فرانشیز (تعرفه دولتی) بیمه‌شدگان تامین اجتماعی بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌های دانشگاهی مرکز استان رایگان بوده و در سایر شهرستان‌های استان که بیمارستان اختصاصی تامین اجتماعی ندارد فرانشیز بستری در بیمارستان‌های دانشگاهی برای تمامی افراد بیمه شده این سازمان رایگان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از صدور روزانه ۱۰ هزارنسخه الکترونیک در استان خبر داد و گفت: در استان ۲۳۱ پزشک طرف قرارداد فعال است که ۹۵ درصد آنها نسخه الکترونیک صادر می‌کنند.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۴۸۰ هزار نفر بیمه شده سازمان حدود نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری فرخ شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری فرخ شهر سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری فرخ شهر تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیمارستان امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی