Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:53:56 GMT

تامین و اجرای فیبر پشتیبان در برخی مناطق ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۷۹۲۳

تامین و اجرای فیبر پشتیبان در برخی مناطق ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی روشنفکر افزود: تأمین تجهیزات برای احداث یا ارتقای سایت‌های همراه اول و ایرانسل در مناطقی که دارای کیفیت و پوشش مطلوب نیستند، به عنوان یک اولویت در دستور باشد.

وی بیان داشت: امیدوارم در دولت سیزدهم مشکلات و کمبودهای موجود مرتفع شود و تأمین اعتبار از محل خدمات عام اجباری دولت به منظور توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای هدف، بررسی و رفع مشکل پوشش در نقاط کور بویژه در جاده‌های مواصلاتی و اصلی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنفکر ارائه تسهیلات کم بهره از طریق پست بانک در روستاها با هدف تولید اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت معکوس و برنامه ریزی برای توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا در شهرستان‌های مختلف استان را ضروری عنوان کرد.

وی افزود: تأمین اعتبار مشخص برای حمایت از فعالان این حوزه در قالب تسهیلات موجود از خواسته‌های به حق مردم است.

روشنفکر تصریح کرد: ارائه مشوق برای ترغیب و تأسیس دفاتر آی سی تی روستایی و نصب خودپرداز در روستاهای دورافتاده ضرورت دارد و توجه ویژه اپراتورها در انجام پروژه‌های عقب مانده یا بر زمین مانده در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد مورد انتظار است.

وی افزود: امیدوارم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم با رویکرد توجه به مناطق محروم، نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 5350077

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهدی روشنفکر یاسوج ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه گرگان واکسن کرونا بارش باران اردبیل عکس استانها سیستان و بلوچستان استانداری قم مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ