Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@03:11:36 GMT

تیم ملی سوریه با ۶ غایب برابر ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۸۴۳۴

تیم ملی سوریه با ۶ غایب برابر ایران

خبرگزاری میزان – تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی روز سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه در ششمین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه اول در اردن به مصاف سوریه خواهد رفت که تیم حریف ۶ بازیکنش را در این مسابقه در اختیار نخواهد داشت.

عمر خربین مهاجم زهردار سوری‌ها سرشناس‌ترین غایب این تیم در این دیدار حساس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایاز عثمان، محمد حلاق و سعد احمد هم به خاطر مصدومیت، اسراء حمویه به خاطر محرومیت، محمد عثمان به علت ترک اردو، به بازی برابر ایران نمی‌رسند تا نزار محروس تنها ۲۲ بازیکن در اختیار داشته باشد که ۴ بازیکن آن دروازه‌بان هستند.

تیم ملی فوتبال ایران با پایان مسابقات دور پنجم انتخابی با کسب ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه اول است و کره‌جنوبی با ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

لبنان با ۵ امتیاز سوم است. عراق با ۴ امتیاز در رده چهارم و امارات با ۳ امتیاز پنجم و سوریه هم با ۲ امتیاز قعرنشین جدول هستند. بیشتر بخوانید: شاگردان اسکوچیچ از شکست پیروزی ساختند/ کامبک ایران مقابل لبنان در وقت‌های تلف شده

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه