Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، تیراندازی‌های شبانه که در ساعات 1 بامداد به بعد توسط افرادی ناشناس صورت می‌گیرد و با این تیراندازی‌ها رعب و وحشت ایجاد می‌شود مردم شهر دیشموک را به ستوه آورده است.

مردم شهر دیشموک که چند ماه است در ساعات خاصی از شب توسط افرادی ناشناس شبانه با تیراندازی‌های مکرر اذیت می‌شوند از مسوولان خواهان بررسی هر چه سریعتر این موضوع شده‌اند تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه تیراندازی‌های شبانه همراه با رعب وحشت در شهر دیشموک باعث می‌شود که آرامش از ما سلب شود عنوان کرد: چرا مسوولان این موضوع را بررسی و پیگیری نمی‌کنند.

وی خواستار بررسی این امر مهم از سوی مسئولان متولی شد و گفت: از مسوولان می‌خواهم که این قضیه را با جدیت بررسی و پیگیری کنند تا دیگر شاهد چنین حرکات زشتی در شب آن هم در ساعاتی که مردم در آرامش و آسایش هستند نباشند.

ر-رحمانی گفت: با توجه به اینکه تیراندازی شبانه دیشب افراد ناشناس به طرف شهر باعث تخریب تاسیساتی از این شهر شدند عنوان کرد: چرا هیچ کس از مسئولان این قضیه را با جدیت پیگیری نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر به جای تخریب تاسیسات خدای‌ ناکرده باعث ریختن خون کسی در این شهر شود چه کسی عواقب چنین کار خطرناکی را به عهده خواهد گرفت.

در همین خصوص دادستان شهرستان کهگیلویه گفته است: مسوولان سعی کنند مجوز دادن اسلحه را کنترل کنند که اسلحه در دست مردم بودن برای تیراندازی در عزا و عروسی نیست و با استفاده کنندگان از اسلحه در عزا و عروسی برخورد می‌شود.

به گزارش فارس با توجه به سخنان دادستان دهدشت در پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیدواریم برخورد با تیراندازهای شبانه در دیشموک را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند تا دیگر شاهد چنین حرکات زشت و ضد مردمی نباشیم.

خواسته مردم شهر دیشموک از دادستان شهرستان کهگیلویه در خصوص تیراندازی‌های شبانه بررسی و پیگیری این امر مهم و برخورد با متخلفان است.

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: دیشموک تیراندازی ارش اهنگ تیراندازی های شبانه بررسی و پیگیری شهر دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی