Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کمبود سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک اظهار کرد: در هفته گذشته مشکلی مبنی بر کمبود سیمان در سطح استان و شهرستان جاسک نداشتیم. به توجه به اینکه فرایند خرید سیمان از طریق سامانه جامع تجارت وکد «نقش» انجام می‌شود؛ یعنی میزان خرید و فروش ارزی توسط واحد های مختلف صنفی در سامانه جامع تجارت ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چنان‌چه کسی خارج از مسیر قانونی اقدام به خرید سیمان کند و به صورت قاچاق و خارج از شبکه رسمی تعریف شده توزیع کند، برابر با قانون برخورد لازم با آن صورت خواهد گرفت‌.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جاسک با اشاره به اینکه در بخش لیردف شهرستان جاسک، دو پرونده عرضه خارج از شبکه سیمان تشکیل و منجربه به جریمه شده است، ابراز داشت: با ورود برخی افراد سودجو، واسطه و دلال به خرید و فروش سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک، دو پرونده عرضه خارج از شبکه سیمان تشکیل و منجربه به جریمه شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان و واحد های صنفی باید برای نظارت و شفافیت بهتر است از طریق سامانه جامع تجارت اقدام به خرید و فروش سیمان کنند.

نجفی با ذکر این نکته که آموزش‌های لازم به اصناف در این خصوص ارائه شده است، ابراز داشت: با توجه به دستور العمل و مصوبات قانونی، سیمان یکی از کالا های مشمول دریافت کد بورسی و کد نقش است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جاسک گفت: در صورت عدم ثبت نام و عدم رعایت ضوابط مذکور از سوی فعالین تجاری در این حوزه، کالاهای موجود در واحدهای تجاری این اشخاص مشمول عرضه خارج شبکه بوده و جرایم مرتبط با ماده ۶۱ فصل هشتم و تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعمال خواهد شد.

کد خبر 5350164

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه جامع تجارت لیردف جاسک سیمان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران عکس استانها سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه ایلام شهرستان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش داشت.

 دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: به‌دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه و حضور کارشناسان غذا و دارو، این محموله کشف و ضبط و خودروی حامل قرص‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: با تائید کارشناسان این مدیریت مبنی بر غیر مجاز بودن محمولۀ مذکور به‌دلیل توزیع خارج از شبکه برای متهم پروندۀ قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد