Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس در خصوص روند انتخابات تا بازگشت ۶ عضو شورای اسلامی شهرهای مشکین دشت و فردیس، اظهار کرد: پس از انتخابات بر اساس وظیفه قانونی و شمارش آراء، اطلاعیه انتخاب شورا ها را اعلام کردیم و اسامی ۹ نفر به عنوان اعضای شورای فردیس، ۷ نفر به عنوان اعضای مشکین دشت و  ۵ نفر به عنوان عضو علی البدل برای هر کدام از شوراهای این دو شهر  اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انتخابات شایعاتی در مورد خرید و فروش رای در خارج از شعب اخذ رای و خیابان‌های اطراف  وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفت. اما‌ هیچ مورد شکایتی در  خصوص نحوه برگزاری و عوامل برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای از سوی مردم و نهادهای نظارتی  نداشتیم.  

فرماندار فردیس با اشاره به بررسی شکایات توسط هیات های  اجرایی و نظارت در شهرستان و هیات نظارت استان،  اضافه کرد: پس از ارسال  پرونده‌ها به هیات های نظارت شهرستان، استان و کشور، آرای ۳ نفر از نمایندگان شورای فردیس و ۳ نفر از نمایندگان شورای مشکین دشت از سوی هیات نظارت مرکزی  باطل اعلام شد.‌

وی با اشاره به اینکه فرمانداری ملزم به اجرای نظر هیات نظارت مرکزی است؛ گفت: در این راستا و به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی امنیتی نشست شورای تامین شهرستان تشکیل و تذکراتی به افرادی که قرار بود طبق نظر هیات نظارت مرکزی از لیست شورا خارج شوند، داده شد؛ مبنی بر اینکه  به رعایت موارد قانونی  توجه داشته باشند و کار را از مجرای قانونی که شکایت در دیوان عدالت اداری است، پیگیری کنند.

اینانلو ادامه داد:  این افراد مسیر شکایت را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری کردند و دیوان پس از بررسی‌ها در ۱۶ آبانماه  دستور موقت  توقف آرای باطل شده این نمایندگان  در شوراهای فردیس و مشکین دشت  را به فرمانداری ابلاغ کرد. با توجه به اینکه  فرمانداری ملزم‌ به اجرای رای دیوان است، اجرای این رای با تمهیدات لازم و در آرامش کامل  انجام شد.

وی با بیان اینکه ۶ عضو خارج شده از شواهای فردیس و مشکین دشت با حکم موقت دیوان عدالت اداری به شورا بازگشتند؛ در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است نظر دیوان تغییر کند یاخیر؟ گفت: نمی‌دانم؛ مستندات را ندیده ام که در خصوص احتمال تغییر نظر دیوان نظر بدهم. اما این رای موقت است و توسط دیوان دوباره بررسی می‌شود.

 فرماندار فردیس با اشاره به اینکه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت ملزم به اجرای حکم دیوان است، بیان کرد: در این راستا نشستی برگزار شد و در هر دو شورای مشکین دشت و فردیس ۳ نفری که باید طبق نظر دیوان خارج می‌شدند، محترمانه رای دیوان را پذیرفتند و فعلا ۳ نفری که در لیست اولیه انتخاب بودند و رای آنها توسط هیات نظارت مرکزی باطل اعلام شده بود؛ وارد شورا شدند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دیوان عالی کشور خبرگزاری فارس البرز کرج فردیس شورای شهر مدیریت شهری شکایت بازگشت اعضا انتخابات شوراها هیات نظارت مرکزی مشکین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند