Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از عملیاتی خبر دادند که از بامداد امروز شنبه در هشت محور در سلسله جبال «حمرین» علیه تروریست‌های داعش شروع شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان حشد شعبی عراق از عملیاتی خبر داد که نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق علیه داعشی‌ها در هشت محور شروع کرده‌اند.

نیروهای نظامی عراق از بامداد امروز (شنبه 13 نوامبر) عملیاتی را در 8 محور در رشته‌کوه‌های حمرین علیه تروریست‌های داعش آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه رسمی سازمان حشد شعبی این عملیات در منطقه میان جاده بغداد ـ کرکوک و جاده «قره تپه» در رشته‌کوه‌های حمرین برگزار می‌شود.

این بیانیه افزود که مسئولیت اجرای عملیات در 4 محور بر عهده ارتش و در 4 محور دیگر بر عهده نیروهای حشد است.

در این بیانیه تأکید شده که این عملیات بر اساس اطلاعات دقیق امنیتی و تعقیب تروریست‌ها و رصدهای روزانه و با حمایت نیروهای هوایی ارتش عراق برگزار می‌شود.

تحرکات تروریست‌ها برای نفوذ به خاک عراق از مرز سوریه

در بیانیه سازمان حشد شعبی عراق آمده است: چهار محور شمالی وشرقی مسئولیتش با نیروهای ارتش و چهار محور جنوبی و غربی مسئولیتش با نیروهای عملیات دیالی حشد شعبی شامل تیپهای یکم، 110، 23 و تیپ نداء دیالی است.

علاوه بر آن یگان‌های خنثی کننده مواد منفجره و امدادرسانی پزشکی هم در این عملیات حضور دارند.

در بیانیه سازمان حشد شعبی عراق آمده است: این عملیات علیه داعشی‌هایی انجام می‌شود که مرتکب جنایاتی علیه غیرنظامیان شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق سازمان حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای جدید بار دیگر از حمله به هدفی نظامی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه با انتشار بیانیه دیگری اعلام کرد که در حمایت از مردم نوار غزه، پایگاه صهیونیستی «اسپیِر» را با استفاده از چندین پهپاد هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز، گروه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «یوهنتن» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این چهارمین حمله رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 6098851

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد