Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت سفر زوانیمیر سولدو و دستیارش به تبریز برای آغاز فعالیت در تیم تراکتور اظهار داشت:‌ برای این مربیان بلیت گرفتیم و منتظر حضورشان در تبریز هستیم. در صورتی که به این شهر بیایند، با آنها قرارداد می بندیم. برای پانوچی هم بلیت گرفتیم اما نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام داد و حتی وویس ارسال کرد که حاضرم با هزینه شخصی به تبریز بیایم اما دیگر قبول نکردیم زیرا با وجود بلیت خریدن برای پانوچی، خلف وعده کرد و سر قرار نیامد. به همین دلیل از گزینه‌های سرمربیگری تراکتور خارج شد. 

وی ادامه داد: اکنون هم برای سولدو و دستیارش بلیت گرفته‌ایم و طبق برنامه آنها باید امشب به تبریز بیایند. امیدواریم به توافق خود عمل کنند.  فابین کوملینوویچ هم مربی است که این مربی به عنوان دستیار به ما معرفی کرده است.

عضو هیات مدیره تراکتور درمورد گزینه شدن میر معصوم سهرابی برای مدیرعاملی این باشگاه توضیح داد: سهرابی در گذشته در تراکتور و ماشین سازی مدیرعامل بوده و ساختار باشگاه را می‌شناسد. وی گزینه مناسبی برای مدیریت در تراکتور و تنها گزینه هیات مدیره باشگاه است. اعضای هیات مدیره نظر مثبتی روی سهرابی دارند و صحبت‌های مقدماتی با وی داشته‌اند اما در جلسه فردا تصمیم‌گیری نهایی می‌شود. سهرابی بومی است، تحصیلات ورزشی و سابقه مدیریت دارد، به جو تبریز آشنا است و سوابق زیادی در مدیریت دارد. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور و ذوب‌آهن برای سومین بار در فصل جاری مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

این سومین نبرد ۲ تیم در فصل جاری است و برنده هر ۲ بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند. (یک بر صفر، ۴ بر یک)

تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را درحالی برگزار می‌کنند که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست داده و برای بقا در تنها جام قابل دسترس، چاره‌ای جز غلبه بر گاندوها ندارند.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان در سال تقویمی جدید بردی نداشته‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت، روی ریل بحران حرکت می‌کنند. تراکتور ۲ هفته قبل، ۴ بر یک مغلوب ذوبی‌ها شد و حال با هدایت موقت حمید مطهری و کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در پی انتقام جویی است.

در سمت مقابل، گاندوها در سه بازی اخیرشان ۲ پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتاً خوبی دارند. سبزپوشان بعد از پیروزی ۴ بر یک ۲ هفته قبل حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب آنکه ذوب‌آهن این فصل در خارج از اصفهان باختی نداشته و باید دید این رکورد امروز در تبریز شکسته می‌شود یا نه.

به روایت آمار:

۴۱ مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر و جام حذفی برگزار شده که ۱۵ بازی را تراکتور برده، ۱۳ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های تراکتور و ذوب‌آهن ۹۵ توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که ۴۸ گل از آن تراکتور و ۴۷ گل سهم گاندوها بوده است.

تنها تقابل ۲ تیم در قالب جام‌حذفی را ۳ بر ۲ تراکتور برده است.

نتیجه مرحله گذشته:

تراکتور با حکم انظباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش برنده شد و ذوب‌آهن با نتیجه مشابه بر آکادمی کیا تهران فائق آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است