Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیح نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: هدف از سلاح مقاومت، مقابله با دشمن صهیونیستی بوده و خواهد بود و هیچ کسی نمی‌تواند این رویکرد و مسیر را تغییر دهد. فشارها، بحران‌ها و دخالت‌های خارجی هر چه باشد، اولویت مقاومت کسب آمادگی بیشتر برای مقابله با تجاوزگری‌های دشمن صهیونیستی خواهد بود و ما به ملت خود وعده می‌دهیم مقاومت پیروزی بزرگ‌تری از پیروزهای سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیخ قاووق که در همایش حزب الله برای قدردانی از خانواده شهدای مقاومت اسلامی در مرکز سیاحتی - جهادی شهید قاسم سلیمانی در منطقه «وادی السلوقی» سخنرانی می‌کرد، تأکید کرد: کمیّت و کیفیت قدرت مقاومت از سال ۲۰۰۶ بیشتر شده است و مقاومت امروز به دژ مستحکم سراسر وطن و کل هموطنان در همه مناطق و طوایف لبنان تبدیل شده است. در حال حاضر مقاومت به سرفصل کرامت، مجد، عزت و افتخار همه ملت‌های عربی تبدیل شده است.

این عضو ارشد حزب الله ادامه داد: منطقه جنوبی لبنان به برکت معادله ارتش، ملت و مقاومت امروزه به خاکریز نخست دفاع از کرامت و حاکمیت ملی کشور تبدیل شده است. ما هر گز یک ذره کوتاهی در قبال این کرامت را نمی‌پذیریم زیرا کرامتی که با خون محافظت شده باشد، مقدس‌تر از آن است که هیچ کسی بتواند ذره‌ای در آن خلل ایجاد کند.

شیخ نبیل قاووق درباره رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس گفت: این رزمایش، خنجر به قلب قدس، ملت فلسطین و قلب همه ملت‌های منطقه است چرا که دشمن صهیونیستی را برای تجاوز بیشتر به لبنان و فلسطین جسور می‌کند. این رزمایش، لکه ننگی بر پیشانی سازشکاران و عادی سازان روابط با دشمن صهیونیستی است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دشمن صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی امروز سه شنبه با پهپادهای انتحاری افسران و نظامیان دشمن صهیونیست را هنگام حضور در محوطه پادگان یفتاح هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

حزب الله همچنین از هدف قرار دادن گنبد آهنین ارتش رژیم صهونیستی در جنوب پادگان راموت نفتالی و از کار انداختن آن خبر داد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین درغزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، یک ساعت و نیم پس از حمله هوایی با پهپاد به پادگان راموت نفتالی و هنگام تجمع نظامیان دشمن داخل پادگان با موشک هدایت شونده این نظامیان هدف قرار گرفته و شماری از آنها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان، مقاومت اسلامی امروز سه شنبه، تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در مرکز السماقه در بلندی‌های کفرشوبا اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داد.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: پس از رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرکز الراهب، رزمندگان مقاومت مرکز تجمع آنها را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند.

کد خبر 6099629

دیگر خبرها

  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • مذاکرات با دشمن صهیونیستی به مراحل سرنوشت‌ساز رسیده است
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند