Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  پورکاظم شایسته معاون حقوقی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و مولایی جم سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امشب ۲۲ آبان ماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی تعیین تکلیف اموال تملیکی پرداختند.

ابراهیم مولایی جم سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق یکی از جنبه های اقتصاد سالم است گفت: اگر قرار است اقتصاد سالم داشته باشیم باید با قاچاق مبارزه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این امر سبب کاهش درآمدهای دولت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ دستگاه مطابق ماده ۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متولی مبارزه با قاچاق هستند اظهار کرد: انتهای این زنجیره سازمان فروش اموال تملیکی است یعنی دستگاه‌ها ضوابطی را مشخص می‌کنند که اگر مشخص نشود در چارچوب دادرسی و رسیدگی یکسری اموال ضبط می‌شود و در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد.

مولایی جم ادامه داد: این سازمان باید کارگزار دولت باشد اگر قرار باشد شخص حقیقی باشد، ما فقط کالایی را از یک انبار به انبار دیگر منتقل می کنیم. پارادوکسی در این حوزه داریم که یکسری فعالیت‌های حاکمیتی به این سازمان در سال ۹۲ اضافه شد، متاسفانه زیرساخت‌های لازم در نظر گرفته نشده است.

سرپرست سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه انبار استاندارد ، بارانداز مناسب و تجهیزات اطفاء حریق باید وجود داشته باشد تصریح کرد: متاسفانه این زیرساخت برای این سازمان در نظر گرفته نمی شود اما یک سری تکالیفی در نظر گرفته شده است.

 

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموال تملیکی قاچاق کالا فروش اموال تملیکی مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس