Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پیکر پاک بانوی شهید فاطمه اسدی، اولین بانوی تفحص شده از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه و به ستاد معراج شهدای استان منتقل شد.

این بانوی شهید درحالی‌که برای نجات همسرش از اسارت نیرو‌های مزدور حزب دموکرات به نزد آن‌ها رفته بود، توسط این گروه اسیر و شهید می‌شود؛ پیکر مطهر این شهیده والامقام پس از گذشت ۳۷ سال از شهادت و گمنامی در جریان عملیات کاوش پیکر مطهر شهدا توسط گروه‌های تفحص شهدا، پیدا و خبر بازگشت پیکر به دختر او داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بداغی، نماینده جستجوی مفقودین در استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های مکرر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کرمانشاه در خصوص وداع با شهیده فاطمه اسدی، بانوی کورد که پس از ۳۷ سال پیکر مطهرش از کوهستان‌های بین کردستان ایران و کشور عراق تفحص شد توانستیم مجوز را از ستاد معراج شهدای مرکز بگیرم.

او ادامه داد: امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در حسینه شهدا (گلزار شهدای شهر کرمانشاه) مراسم وداعی با سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برای این بانوی که از جان و مال خود گذشت، خواهیم داشت.

بداغی بیان داشت: شورای اداری سنقروکلیایی هم درخواست مراسم وداعی در این شهرستان داشتند که امشب ساعت ۲۰ در آستان مقدس امامزاده احمد (ع) سنقر برگزار می‌شود.

کرمانشاه بعد از استان‌های خراسان، تهران و قم؛ میزبان پیکر پاک این شهیده است

قاسمی، مسؤول برگزاری مراسم وداع شهیده «فاطمه اسدی» نیز، ادامه داد: کرمانشاه بعد از استان‌های خراسان، تهران و قم؛ میزبان پیکر پاک این شهیده است.

او گفت: پیکر مطهر این شهیده عصر امروز بر دوش خواهران تشییع خواهد شد و یک مراسم باشکوهی با برنامه‌ریزی خاصی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: بعد از مراسم کرمانشاه و سنقروکلیایی، پیکر این شهیده بزرگوار به سنندج منتقل می‌شود و در جوار مرقد بی‌بی هاجر خاتون (س)، خواهر امام رضا (ع) آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفحص شهید کرمانشاه فاطمه اسدی پیکر پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیربخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

چاله چاله افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده، گفت: در این بارش‌ها ۳۴ راس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود