Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:51:51 GMT

تردمیل های ارزان کدام اند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۲۱۴۸

تردمیل های ارزان کدام اند؟

به ساده ترین زبان تردمیل به دستگاهی گفته می شود که امکان گام برداشتن روی تسمه یا نوار نقاله را برای ما فراهم می کند. اگر قصد خرید تردمیل را دارید علاوه بر توجه به ویژگی های دستگاه، نیم نگاهی به جیبتان و قیمت دلار داشته باشید. این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه قیمت تردمیل تعیین کننده خرید شما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا اکثر افراد خرید تردمیل را با یک هدف مشخص انجام می دهند. اهدافی مانند کاهش وزن با تردمیل، پرورش ماهیچه ها یا بهبود سلامتی و شرایط قلبی. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا اهداف و نیاز خود را بشناسید سپس با مراجعه به فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه هایپرجیم ، انواع تردمیل را مشاهده کرده و پس از دیدن مدل ها، یک گزینه مناسب تر و با قیمت خوب تهیه نمایید. در این متن سعی داریم ویژگی هایی که بر گرانی و ارزانی تردمیل ها تاثیر دارند را برایتان شرح دهیم. به طور کلی اگر بخواهیم عوامل تاثیرگذار بر قیمت تردمیل را نام ببریم، می توان به جنس بدنه، نوع موتور تردمیل، سرعت، تحمل وزن تردمیل، ایمنی، ضربه گیر، تنظیمات شیب، صفحه نمایشگر و امکانات اضافی مانند ویبراتور، ماساژور، برند و کشور سازنده اشاره کرد.

تاثیر جنس بر تردمیل ارزان

اگر جنس بدنه تردمیل از پلاستیک باشد، کیفیت کاهش پیدا می کند و ما این گزینه خرید را به شما توصیه نمی کنیم. اما انواع تردمیل اکثرا از جنس فولاد مخصوص و آلومینیوم مقاوم ساخته می شود. تردمیل های ساخته شده از جنس فولاد مقاوم تر هستند و طبیعتا گران تر نیز هستند. اگر قصد خرید تردمیل را برای باشگاه خود دارید، بهتر است تردمیل های گران تر و از جنس فولاد یا آلومینیوم را تهیه کنید تا بدنه قوی و محکمی داشته باشد.

تاثیر نوع موتور بر قیمت تردمیل

موتور تردمیل یکی از مشخصه هایی است که بر قیمت تردمیل تاثیر می گذارد و باعث تفاوت قیمت تردمیل در مدل های متفاوت می شود. از انواع تردمیل می توان تردمیل موتوردار و بدون موتور را نام برد که تردمیل بدون موتور با نیروی مکانیکی خود کاربر حرکت می کند. قیمت تردمیل بدون موتور ارزان تر است اما کارکردن با آن مقداری دشوار است. تردمیل موتوردار همان طور که از عنوانش پیداست با استفاده از نیروی الکتریکی، قابلیت تغییر سرعت و شیب را دارد و همین امر به قیمت تردمیل می افزاید. از انواع تردمیل موتوردار نیز می توان به تردمیل با موتور AC و تردمیل با موتور DC اشاره کرد. انواع تردمیل را با نوع موتور و قدرت آن می سنجند و قیمت گذاری می کنند. هر چه قدرت موتور تردمیل بیش تر باشد، قیمت آن نیز بیش تر است. قدرت موتور تردمیل از 1 اسب بخار تا 7 اسب بخار متغییر است و تردمیل با قدرت کمتر از 1.5 اسب بخار بسیار ارزان است و کارایی و طول عمر مناسبی ندارد. در تردمیل های خانگی اکثرا از موتور DC استفاده می شود. موتور DC از جریان مستقیم برق (همان جریان مثبت و منفی) استفاده می کند، مانند برق و باطری. قیمت ارزان تر، سیستم کنترلی ساده و ارزان تر و کم صدا بودن این نوع موتور، از مزیت هایی است که استفاده از آن را در منازل باب کرده است اما از طرفی نسبت به جریان ورودی بازدهی کمتری دارد و به علت داغ شدن موتور بعد از یک ساعت استفاده، لازم است که دستگاه نیم ساعت استراحت کند. این مشخصه ها استفاده از این نوع موتور را در محیط های باشگاهی محدود می کند. در تردمیل های باشگاهی اکثرا موتور AC به کار گرفته می شود که از جریان برق متناوب مانند برق شهری، فاز و نول استفاده می کند. البته این نکته قابل ذکر است که موتور AC مدل های بهتری نیز دارد که از برق 3 فاز تغذیه می کند. بازدهی بالا نسبت به جریان ورودی و امکان استفاه مداوم از موتور از مزیت هایی است که بر قیمت موتور AC می افزاید و آن را برای مصارف باشگاهی مناسب می سازد. فروشگاه هایپرجیم یکی از سایت هایی است که می توانید از آن جا خرید تردمیل با کیفیت و قیمت مناسب را تجربه کنید.

تحمل وزن تردمیل ارزان

عبارت تحمل وزن تردمیل به معنی بالاترین وزن کاربر است که به صورت استاندارد توسط تردمیل حمل می شود و تمامی وظایف تردمیل مانند اعمال شیب و حرکت موتور به راحتی و بدون ایراد انجام می شود. هر چقدر تحمل وزن تردمیل افزایش یابد، قیمت نیز افزایش می یابد. چرا که این درخواست مستلزم افزایش قدرت موتور، سایز دستگاه و تسمه و هم چنین مستحکم کردن بدنه است. تمامی نکات ذکر شده باعث افزایش قیمت تردمیل می شود. برای خرید تردمیل به فروشگاه هایپرجیم سر بزنید.

ایمنی و امنیت در تردمیل

ایمنی یکی از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. در اکثر تردمیل ها یک گیره ای تعبیه می شود که یک سر آن به دستگاه و طرف دیگر به لباس کاربر متصل می شود. هنگامی که ورزشکار دچار سرگیجه شود یا تعادل خود را از دست بدهد و بیفتد، گیره از دستگاه جدا شده و به طور اتوماتیک خاموش می شود. این گیره به عنوان قفل کودک نیز عمل می کند، به این صورت که اگر گیره بر روی قسمت آهنربایی دستگاه نباشد، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می ماند. طبیعتا این ویژگی ها به قیمت دستگاه می افزاید اما اگر تردمیلی استاندارد ساخته شده باشد، حتی با وجود ارزان بودن هم از ایمنی کافی برخوردار است. یکی از فروشگاه های معتبر انواع تردمیل ، فروشگاه هایپرجیم است که شرایط خرید تردمیل به صورت حضوری و غیر حضوری را دارد.

تاثیر ضربه گیر بر قیمت تردمیل

تردمیل های به روز دارای قابلیتی به نام SDS و ASA هستند که از وارد شدن فشار به زانو و مفاصل جلوگیری می کند. این قابلیت برای افرادی که دچار زانو درد، کمر درد و یا یک مسئله جسمی هستند طراحی شده است تا در هنگام ورزش کردن دچار آسیب نشوند. این ضربه گیر بدین گونه است که به صورت فنر یا لاستیک های نرم در زیر تخته تردمیل قرار داده شده است تا حالت انعطافی بیشتری به وجود بیاورد و کمترین فشار را به مفاصل وارد کند. ضربه گیر ASA تنها مزیتی که نسبت به SDS دارد در قابلیت تنظیم کردن است. به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از ویژگی ها برای سلامتی خودتان است و حتی اگر افزایش قیمت به همراه خود داشته باشد نیز ارزش سلامتی را دارد. در صورتی که برای خرید تردمیل و مقایسه انواع تردمیل های ارزان نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید.

تاثیر صفحه نمایشگر بر قیمت تردمیل

تردمیل دارای دو نوع صفحه نمایشگر میباشد، LCD و LED که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. نمایشگر LCD صفحه طوسی یا مشکی رنگی دارد که نمایشگر سرعت، مسافت، کالری، ضربان قلب و نوع سختی و برنامه در حال اجرا. نمایشگر LED بیشتر در مدل های قدیمی تر و ارزان تر دیده می شود که عموما چراغ های کوچک قرمز دارند. این نوع نمایشگرها به علت خرابی کم تر، در بعضی از تردمیل ها گران هم استفاده می شود اما به طور کلی تردمیل با نمایشگر LCD گران تر از نمایشگر LED است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان فروشگاه هایپرجیم تماس حاصل فرمایید.

https://hypergymco.com/

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده خرید تردمیل رپرتاژ آگهی طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده فروشگاه هایپرجیم انواع تردمیل تردمیل موتور موتور تردمیل داشته باشید خرید تردمیل تردمیل ها نوع موتور ارزان تر ضربه گیر ویژگی ها موتور AC مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول

خودرو نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳ (Nissan Sylphy) از نظر قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، بررسی طراحی ظاهری مورد توجه خریداران است.

به گزارش ایمنا، کمپانی پارس خودرو موفق شد تا مجوز استاندارد دو خودروی نیسان تیدا و نیسان سیلفی را برای واردات به ایران اخذ کند. نسخه فیس لیفت ۲۰۲۳ این خودرو در دو نسخه هیبرید و بنزینی به بازار چین عرضه شده است.

فیس لیفت خودرو چیست؟

پیش‌تر هنگامی‌که خودرویی به بازار عرضه می‌شد، سال‌ها زمان می‌برد تا نسخه دیگری از آن وارد بازار شود. نسخه جدید تغییرات بسیار زیادی به خود می‌دید و درواقع با خودروی کاملاً متفاوتی روبه‌رو بودیم که قابلیت‌های کاملاً جدیدی داشت. اما این روزها خودروسازان ترجیح می‌دهند در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر مجموعه‌ای از تغییرات کوچک را به ماشین اضافه کنند که به آن فیس لیفت می‌گویند.

بررسی نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳ یک سدان هیبریدی کامپکت زیبا و جذاب از این شرکت ژاپنی است که با موتوری منحصر به فرد به بازار عرضه شده است. این خودرو که در کلاس C قرار می‌گیرد، از لحاظ طراحی خارجی و داخلی، امکانات رفاهی و سیستم‌های پیشرفته ایمنی، عملکرد قابل قبولی در سطح خود دارد.

خودرو کامپکت ( Compact car)

به گروهی از خودروها گفته می‌شود که از یک سوپرمینی بزرگ‌تر و از یک خودروی اندازه متوسط کوچک‌تر باشند.

خودرو سدان (Sedan)

به خودروهای سواری معمولی یا اصطلاحاً صندوقدار می‌گویند که دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و می‌تواند دو یا چهار در داشته باشد. سدان متداول‌ترین شکل طراحی بدنه خودرو است.

مشخصات فنی نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

در نسخه e-power نیسان سیلفی از پیشرانه‌های بنزینی و برقی استفاده شده است. پیشرانه بنزینی این خودرو، یک موتور با حجم ۱.۲ لیتر، سه سیلندر و تنفس طبیعی است که هیچ نقشی در مدار قدرت این خودرو نداشته و تنها وظیفه آن شارژ باطری‌های این خودرو است. پیشرانه برقی نسخه e-power نیسان سیلفی، می‌تواند روی هم رفته ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و توان تولید شده را به چرخ‌های جلو منتقل کند. استفاده از این ترکیب در بخش قوای محرکه باعث شده تا مصرف سوخت این خودرو به ۳.۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر برسد.

مشخصات کلی
مدل موتور (بنزینی) HR12
نوع موتور (بنزینی) ۱.۲ لیتر
ظرفیت موتور ۱۱۹۸ سی سی تنفس طبیعی
نوع موتور (الکتریکی) موتور سنکرون آهنربای دائم
قدرت ۱۳۶ اسب بخار
گشتاور ۳۰۰ نیوتن.متر
گیربکس کاهنده تک مرحله‌ای
سیستم تعلیق جلو / ‏عقب مستقل مک فرسون با میله پایداری / ‏یکپارچه ‬تورشن بیم
نوع باطری لیتیوم یون سه گانه
سرعت ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۳.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم ترمز جلو / ‏‬عقب دیسک خنک شونده / ‏‬دیسک
فرمان برقی حساس به سرعت
بدنه سدان جمع و جور
نوع رینگ و سایز آلومینیومی ۲۱۵ / ‏۵۰R17
ابعاد و ظرفیت نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳
طول ۴۶۴۹ میلیمتر
عرض ۱۸۱۵ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۴۵ میلیمتر
فاصله محورها ۲۷۱۲ میلیمتر
وزن خالص ۱۴۸۰
ظرفیت صندوق عقب ۵۴۶
حجم مخزن سوخت ۴۱
امکانات و تجهیزات نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

قیمت نیسان سیلفی e-Power وارداتی

نیسان سیلفی e-Power در تیپ‌های متنوعی عرضه می‌شود تا نیازهای مشتریان مختلف را پوشش دهد. با در نظر گرفتن هزینه‌هایی مانند حقوق گمرکی، سود واردکننده و هزینه‌های بازاریابی، انتظار می‌رود نیسان سیلفی e-Power در بازار داخلی با قیمتی بالای یک میلیارد تومان به فروش برسد.

کد خبر 747752

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟