Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما هم میخواهید اهمیت راه اندازی سایت فروشگاه آنلاین را بدانید؟ شما هم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود دنبال یک فروشگاه سازعالی هستید؟ برای طراحی سایت هتل خود از طرح‌های تکراری و همیشگی خسته شده‌اید و به دنبال یک ایده جدید و پخته برای آن می‌گردید؟ با شما هستیم تا در این مقاله بسیار مفید و کاربردی هر دو این چالش‌ها را برای شما حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با اهمیت وجود یک سایت بی‌نظیر و شیک برای هتل آشنا باشید و اهمیت طراحی کاربر پسند یک فروشگاه را درک کنید، بایستی برای این موضوع به دنبال یک متخصص حرفه‌ای باشید و کار را به کاردان بسپارید.

طراحی یک سایت برای هر کسب و کاری شرایط خاص خود را دارد. چیدمان فروشگاه نیز باید مطابق با نوع اجناس و شرایط فروش انجام شود؛ همانطور که اگر یک مغازه برای فروشگاه خود تهیه میکنید و برای دکوراسیون آن به دنبال افراد باتجربه هستید و برای همکاری به دنبال نمونه های موفق و رزومه آن گروه هستید برای طراحی سایت هم همین دقت و حساسیت را باید داشته باشید و گروهی را برای همکاری انتخاب کنید که تخصص و مهارت کافی برای طراحی پروژه شما و از همه مهمتر پشتیبانی لازم و دادن مشاوره های تخصصی جهت فروش بیشتر را داشته باشند. اما آیا یک طراح سایت بی‌تجربه با نکات و تمهیدات لازم برای طراحی سایت هتل یا فروشگاه ساز آشنا است و می‌داند که کدام آیتم‌ها برای چنین سایتی ضروری است؟ آیا استفاده از خدمات یک فروشگاه ساز کم‌تجربه که بیشتر از کیفیت کار شما به دنبال ساخت یک رزومه برای خود است، می‌تواند شما را در این بازار داغ و پررقابت به مقصد برساند؟پس اگر برای کسب و کار خود اهمیت قائل هستید و اهمیت این بازار را نیز درک می‌کنید، لازم است تا حتماً این مقاله را با ما به انتها برسانید.

 

چرا باید فروشگاه آنلاین راه اندازی کنیم؟

5 نکته کلیدی و مهم رو با شما به اشتراک میگذاریم:

1- یکی از دلایلی که راه اندازی سایت فروشگاهی این روزها اهمیت پیدا کرده و رقابت بسیار زیادی وجود دارد، ایجاد فروش بدون محدودیت مکانی است. اگر شما در شهر شیراز هستید و سایت خود را با استانداردهای لازم پیاده سازی کردید و سایت سئو شده است به راحتی میتوانید به کل ایران بفروشید.

2- برداشتن محدودیت زمانی: اگر شما خواب هستید و کاربری وارد سایت شما شده است به راحتی میتواند سایت شما را ببیند و محصول مورد نیاز خود را خریداری کند. پس اگر شما مغازه داشته باشید و خودتان داخل مغازه نباشید از مشتری خبری نیست در سایت اصلا به حضور شما نیازی نیست وسایت کار فروش خود را با شما و بدون شما انجام میدهد.

3- توضیح یکباره و خواندن هزارباره: لازم نیست مشخصات هر کالای خود را به تک تک مشتریان توضیح دهید، شما یکبار این کارو میکتید و سایت شما این وظیفه رو به خوبی انجام میدهد.

4- داشتن دیتابیس از تمام مشتریان خود و خریدهایی که انجام داده اند: اگر شما مغازه داشته باشید و امروز فردی برای خرید به شما مراجعه کند و خریدش را هم انجام دهد آیا سال دیگه بخاطر دارید که از شما چه محصولی خرید کرده بوذ؟ آیا میزان خرید از مغازتون رو بخاطر دارید؟ اگر تخفیف بزنید روی اجناستون میدانید به چه کسانی میتوانید این تخفیف رو ارسال کنید؟ اما سایت تمام این اطلاعات را در اختیار شما میگذارد تا بدانید کدوم کاربر چه زمانی چه محصولی را با چه روش پرداختی تهیه کرده تا شما محصول بعدی را به او اطلاع دهید و فروش دوباره ایجاد کنید.

 

یک فروشگاه ساز خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای شروع، ضروری دانستیم تا ویژگی‌های لازم برای یک فروشگاه ساز عالی را با شما در میان بگذاریم. همچنین همزمان به بررسی تخصص‌های مجموعه آرمانیک در این زمینه نیز خواهیم پرداخت تا همزمان بتوانید مقایسه خوبی برای دسترسی به چنین خدماتی نیز داشته باشید.

تمام امکانات لازم برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه ساز حرفه باید کارپسند باشد و تمهیدات لازم در آن بخوبی رعایت شده باشد.

امکاناتی از قبیل:

1- اضافه کردن نامحدود محصول در سایت

2- داشتن وبلاگ قوی که برای سئو شدن سایت بسیار اهمیت دارد.

3- امکان سیستم حراجی و ارسال کدهای تخفیف که لازمه هر فروشگاه اینترنتی است و یکی از روشهای ترغیب مشتری برای خرید میباشد.

4- امکان قراردادن روشهای پرداخت متنوع برای کاربر، پرداخت در محل یکی از روشهای پرطرفدار است که کاربر میخواهد بعد از ارسال مرسوله، پرداخت خود را انجام دهد.

5- راحت بودن فرآیند ثبت نام و خرید برای کاربر یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشت. کاربر نباید خسته شود.

تمام این امکانات را در آرمانیک در اختیار خواهید داشت.

بهینه‌سازی برای سئو

سئو نقش بسیار مهمی برای یک فروشگاه دارد. استفاده از خدمات فروشگاه سازی که فروشگاه شما را از نظر سئو کاملاً بهینه نماید، می‌تواند تبدیل به برگ برنده‌ای برای شما گردد. متخصصین آرمانیک تجربه‌ای ارزشمند و تأثیرگذار در سئو و دیجیتال مارکتینگ دارند. این تجربه می‌تواند شما را بالاتر از هر رقیبی قرار دهد.

چیدمان کاربر پسند فروشگاه

چیدمان فروشگاه نیز یکی از نکات بسیار مهم در آن است. شخصی سازی قالب فروشگاه بر اساس نوع کسب و کار و شرایط آن، لازمه اصلی یک فروشگاه اینترنتی است. در غیر این صورت ممکن است رقبا خیلی زود تمام مشتریان را از آن خود کنند و به قول معروف ته‌دیگ مشتریان هم به شما نرسد. برای بررسی چیدمان بهینه می‌توانید کارهای قبلی فروشگاه ساز مدنظر خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

نمونه کارهای موفق

هرچند هر فروشگاه سازی، کار خود را از یک جایی شروع کرده‌ و یک روز در این امر بی‌تجربه بوده است، اما آیا شما ترجیح می‌دهید که آینده شغلی و حرفه‌ای خود را به دست یک فرد بی‌تجربه بسپارید؟ مشاهده نمونه کارهای موفق از فروشگاه ساز اهمیت بسیار زیادی دارد. برای داشتن یک فروشگاه حرفه‌ای با دامنه اختصاصی و شرایط ایده آل، می‌توانید روی مجموعه آرمانیک حساب کنید.

نکاتی برای بهترین شرایط طراحی سایت هتل

دومین مطلبی که در ابتدای مقاله درباره آن صحبت کردیم، بررسی نکات مهم مربوط به طراحی سایت هتل است. هتل‌ها مجموعه‌هایی هستند که به جهت شرایطی که دارند، به‌شدت به سایت وابسته هستند و یک سایت ضعیف عملاً می‌تواند حتی یک هتل 5 ستاره عالی را نیز به انزوا ببرد. از این رو باید دقت کنید که حتماً در این باره به دنبال بهترین طراح باشید. هزینه کردن برای طراحی سایت در این کسب و کار یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند است که خیلی زود می‌تواند بازگشت سرمایه بی‌نظیری را نیز رقم بزند.

برای مسافرین، سایت هتل خود را بهینه کنید.

یک سایت عالی برای هتل باید از دید کاربر طراحی و بهینه شود. مسافرین از ورود به سایت یک هتل به دنبال چه هدفی هستند؟ دیدن اتاق‌ها؟ مشاهده امکانات هتل؟ هزینه‌ها و نوع اتاق‌ها و اهدافی از این دست را می‌توان در این ورود برشمرد. در طراحی سایت هتل باید تمام این موارد را در نظر بگیرید. عملاً امکان تعبیه تمام این موارد جز به دست افراد متخصص و حرفه‌ای امکان‌پذیر نخواهد بود. طراح سایت هتل، نه تنها نیاز به تجربه در طراحی سایت دارد؛ بلکه تجربه بالایی در طراحی سایت هتل لازمه‌ی شروع این مهم می‌باشد. در غیر این صورت شرایط، ایده آل پیش نخواهد رفت.

یک ایده خاص داشته باشید.

تکرار مکررات و استفاده از طرح‌های خسته‌کننده همیشگی را کنار بگذارید و با استفاده از تجربه متخصصین به دنبال پیاده‌سازی یک ایده جدید برای سایت هتل خود باشید. از امکانات و ابزارهای بروز مانند امکان سفر مجازی به داخل اتاق‌ها و سایر امکانات هتل استفاده کنید. نظرات سایر کاربران هتل را در سایت قرار دهید. از آیکون‌های مخصوص هتل داری در سایت خود استفاده کنید.امکان رزرو آنلاین، عکس پرسنل هتل بخصوص افرادی که در برخورد اول با مسافرین در ارتباط هستند، جاذبه های گردشگی آن شهر و میزان مسافت آنها با هتل انتخاب شده را مشخص نمایید. این‌ها تنها بخشی از ایده‌هایی است که می‌تواند طراحی سایت هتل شما را بهینه نماید.

از مواردی که خیلی به کاربر سایت خود کمک میکنید ثبت هتل روی نقشه گوگل میباشد. برای راه اندازی وب سایت باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا مسافرین راحت تر و ساده تر به نیازهای خود و اطلاعات هتل دسترسی داشته باشند.

سایت هتل جزو دسته سایت هایی هستند که فقط شامل افراد آن شهر یا کشور نمیشوند. اگر شما هتلی در شهر اصفهان دارید باید این مورد را در نظر داشته باشید که شاید مسافر شما خارج از ایران است، پس پیاده سازی سایت های هتل حتما باید به دوزبان فارسی و انگلیسی انجام شود.

اگر برای کسب و کار خود اهمیت قائل هستید و می‌دانید که ابزارهایی مانند فروشگاه و سایت چقدر می‌تواند برای ارتقاء کیفیت حرفه شما اهمیت داشته باشد، دقت به تمام نکات بالا ضروری خواهد بود. در این بین آرمانیک مجموعه‌ای است که هم به‌عنوان فروشگاه ساز باتجربه است و هم برای طراحی سایت هتل مجموعه‌ای باتجربه و با رزومه موفق است. ابتدا نمونه کارها را ببینید و سپس تصمیم بگیرید.

armanic.net

منبع: الف

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی برای طراحی سایت یک فروشگاه ساز طراحی سایت هتل داشته باشید راه اندازی کسب و کار یک سایت اگر شما حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است