Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور با حضور در روستاهای گیشان غربی و آب‌شیرین از نزدیک از میزان خسارات مطلع و با مردم نیز گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور که به دستور آیت الله رییسی و به منظور بررسی میدانی وضعیت زلزله‌زدگان فین از توابع بندرعباس به هرمزگان سفر کرده است، نیمه شب از روستاهای زلزله‌زده گیشان غربی و آب‌شیرین و آب نمکو که در کانون زلزله قرار داشتند، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخبر همچنین در طول مسیر در جریان عملیات بازگشایی محور مواصلاتی بندرعباس - سیرجان و مناطقی که دچار ریزش کوهستان شده بود، قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور بناست تا در ادامه از روستاهای ذورتو و قطب آباد، رضوان، سرزه و سیاهو نیز بازدید کند.

همچنین نشست بامدادی ستاد مدیریت بحران هرمزگان نیز تا ساعاتی دیگر به ریاست مخبر معاون اول رییس جمهور برای ارزیابی و جمع‌بندی خسارات و راه‌های تقویت کمک‌ها به مردم برگزار خواهد شد

مخبر در جریان بازید از برخی روستاهای زلزله زده هرمزگان در گفت‌وگو با مردم قول داد تا دولت تا رفع مشکلات و بازسازی مناطق آسیب دیده در کنار آنان خواهد بود.

همچنین بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تا ساعت ۲۲.۳۰ برق و آب تمامی مناطق زلزله‌زده نیز برقرار شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان محمد مخبر هرمزگان زلزله بندرعباس مشرق ستاد مدیریت بحران هرمزگان معاون اول رییس جمهور زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

دیگر خبرها

  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور