Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات و برخی مسائل و مشکلات اظهار کرد: در مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ امارات همه بازیکنان شایستگی خودشان را نشان دادند و توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه ما تیم‌های قدرتمندی از جمله روسیه (قهرمان جام جهانی)، ژاپن (نایب قهرمان جام جهانی) و پاراگوئه (یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال ساحلی) قرار داشتند.

بعد از ۲ سال عملکرد خوبی را در مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ امارات به نمایش گذاشتیم

او ادامه داد: ما بعد از مدت ۲ سال و بدون شرکت در مسابقات مختلف توانستیم عملکرد خوبی در مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات داشته باشیم و در بازی فینال هم با بد شانسی رو به رو شدیم و بازی را واگذار کردیم. امیدواریم که شرایط فدراسیون بهتره شود و رسیدگی بیشتری به ما داشته باشند که ما بتوانیم به جایگاه اصلی که تیم ملی فوتبال ساحلی قرار دارد، دست پیدا کنیم. ما شرایط خیلی بدی در خصوص لباس و مشکلات دیگر داشتیم. عزیزی خادم در نخستین دیدار خود با تیم ملی فوتبال ساحلی شروع خوبی داشتند، اما شرایط لباس برای تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم‌های ملی دیگر خیلی بد بود. در حال حاضر شرایط خیلی ناگوار است و ما در امکانات جزئی هم مشکلات زیادی داریم. شرایط تیم ملی فوتبال خیلی بهتر از سایر تیم‌های ملی است و شرایط ما افتضاح است. امیدواریم که این شرایط برای همه تیم‌های ملی بهتر شود.

برای آرامش و مدیریت تیم ملی در مسابقات صحبتی نکردیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: مراسم بهترین‌های فوتبال ساحلی (گالا) ارتباطی به داشتن نماینده برای حضور در این مراسم ندارد و اجباری هم نیست. ما تمایلی به شرکت در این مراسم نداشتیم. برخی‌ها می‌گویند که ما به دلیل نداشتن کت و شلوار رسمی در این مراسم شرکت نکردیم و این اشتباه است، همه بازیکنان تمایلی به شرکت در این مراسم نداشتند و دلیل شرکت نکردن ما در مراسم این بوده است. همه ما انتظار داشتیم که با استارت عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون همه مشکلات به سهولت حل خواهند شد و ما با دیدن شرایط تیم ملی فوتسال و تیم ملی بانوان به این نتیجه رسیدیم که تغییراتی در حال انجام شدن است، اما تغییرات مقطعی بود و در حال حاضر شرایط مناسبی نداریم و این شرایط بدتر از سال‌های گذشته شده است و ما هم مثل همیشه امیدوار هستیم که این شرایط بهتر شود. تیم ملی فوتبال ساحلی هم با بدترین شرایط به مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات اعزام شد و ما هم صحبتی نکردیم که به تیم لطمه‌ای وارد نشود و مشکلات را چند برابر نکنیم.

از وعده‌های پوچ تا لباس‌های بی نام و نشان

او گفت: ما به عنوان بزرگتر‌های تیم باید کنترل تیم ملی را در همین شرایط ناگوار هم مدیریت کنیم تا تیم نتیجه خوبی کسب کند. بازیکنان ما خیلی تلاش می‌کنند و می‌خواهند به همه دنیا ثابت کنند که تیم ملی فوتبال ساحلی ما یک تیم قدرتمند در جهان است. الان زمان خوبی برای بازگو کردن مشکلات است و ما با بدترین شرایط به این مسابقات بین المللی اعزام شدیم. ما برای هتل، اردو‌ها و لباس برای شرکت در بازی‌های جام بین قاره‌ای مشکل داشتیم و با یک لباس بی نام و نشان به مصاف رقبای خود رفتیم. ما از طرف فدراسیون که برای مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات اعزام شدیم، حتی هزار تومان هم پاداش نگرفتیم. شب قبل از اعزام کامرانی فر با بازیکنان صحبت کردند و ما مشکلات چندین و چند ساله خود را به او گفتیم. در خصوص پاداش تیم‌هایی مانند فوتبال و فوتسال گفتیم که باید برای تیم ملی فوتبال ساحلی هم به این شکل پرداخت شود. در نهایت ما مبلغی به عنوان پاداش دریافت نکردیم و تاکنون هم مشخص نشده است که چه مبلغی را برای پاداش تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر گرفته اند.

حسینی و عبدالهی ۲ نفر از اسطوره‌های فوتبال ساحلی دنیا هستند

احمد زاده گفت: قضیه این پاداش‌ها برای تیم ملی فوتبال ساحلی مبهم است، اما به ما گفته بودند که بعد از هر برد پاداش تیم ملی فوتبال ساحلی پرداخت خواهد شد و ما نایب قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات شدیم، اما هنوز مبلغی برای پاداش مشخص نشده است. پیمان حسینی و حسن عبدالهی ۲ نفر از اسطوره‌های فوتبال ساحلی دنیا هستند. ما در صحبت‌هایی که با این ۲ نفر داشتیم، می‌گفتیم که روزی باید از مسابقات ملی خداحافظی کنیم و فرصت را برای حضور جوانان هموار سازیم. اما این ۲ بازیکن در دوران اوج خود خداحافظی کردند و برای تیم ملی زحمت‌های زیادی کشیدند. دپارتمان فوتبال ساحلی باید از اسطوره‌های فوتبال ساحلی در بخش‌های مختلف استفاده کند.

حق خوردن‌ها تمامی ندارد/ پشت پرده چه خبر است؟

او ادامه داد: ما چندین و چند سال با مسئولان برای پیگیری مشکلات تیم ملی صحبت کرده ایم، اما مثل اینکه این صحبت‌ها تاثیری نداشته است. ما در زمان تاج و کفاشیان این صحبت‌ها را بازگو کردیم، اما این حق خوردن‌ها ادامه دارد و ما هم از پشت پرده این مسائل خبر نداریم. ما در این مسابقات ثابت کردیم که یکی از برترین تیم‌های جهان هستیم و من با اطمینان می‌گویم که اگر در این ۲ سال اردو‌های مناسبی داشتیم و در مسابقات مختلفی شرکت می‌کردیم، در مسابقات جام جهانی یکی از تیم‌های شانس قهرمانی بودیم. ما در این مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی ژاپن را با نتیجه ۶ بر یک شکست دادیم، با اختلاف یک گل نتیجه را به تیم روسیه قهرمان جهان واگذار کردیم و تیم سنگال تیم چهارم جهان را مقتدرانه شکست دادیم. ما از دست‌های پشت پرده خبر نداریم. مهدی تاج که در دپارتمان فوتسال و فوتبال ساحلی AFC مشغول به فعالیت بوده است، اما حق همه تیم ملی فوتبال ساحلی را گرفتند، مگر این کار ممکن است. هیچ شخصی هم پیگیر این موضوع نشد. ما در این مورد قضاوت نمی‌کنیم، اما بعضی‌ها می‌توانستند این موضوع را پیگیری کنند که پیگیر نشدند. 

از کسانی که برای فوتبال ساحلی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم

احمدزاده در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: به هر شکلی که محاسبه کنید ما باید به مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی اعزام می‌شدیم، اما این اعزام شکل نگرفت. من از پریا شهریاری به دلیل زحمت‌های زیادی که برای فوتبال ساحلی کشیدند، تشکر می‌کنم و ما قدردان زحمت‌های او هستیم و برای محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم که محتشم هم مانند پریا شهریاری عملکرد و مدیریت خوبی برای فوتبال ساحلی داشته باشند. تاکنون که وضعیت همه چیز خراب بوده و ما انتظار داریم که فدراسیون به همه مشکلات رسیدگی کند تا بتوانیم تیم ملی فوتبال ساحلی خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

حسینی: به عشق مردم کشورم برای تیم ملی فوتبال ساحلی بازی کردم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی اخبار ورزشی مسابقات جام بین قاره ای برای تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی جام جهانی صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم