Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت عراق گفت شرکت اکتشاف نفت این کشور در حال اکتشاف نفت در صحرای غربی است و انتظار کشف مقادیر بالای ذخایر نفتی را در ناصریه دارد. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزیر نفت عراق گفت عملیات در 4 سایت اکتشافی در صحرای غربی این کشور ادامه دارد.
احسان عبدالجبار گفت شرکت اکتشاف نفت عراق اجرای این عملیات را برعهده دارد و وزارت نفت هم با شرکت‌های آمریکایی در سایر سایت‌های اکتشافی در منطقه نصیریه همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد عراق انتظار کشف مقادیر بالای ذخایر نفتی را در ناصریه دارد.

عراق 3 میلیارد دلار در سال برای گازسوز کردن نیروگاه‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کندمذاکرات عراق با شرکت‌های انرژی جهان برای اکتشاف گاز در صحرای غربی

خبرگزاری رسمی عراق در روز سه‌شنبه اعلام کرده بود مجلس این کشور به شرکت نفت ملی عراق اجازه مذاکره با شرکت شورون آمریکا را در مورد توسعه میادین نفتی در ناصریه در استان جنوبی ذیقار داده‌است.
وزارت نفت عراق قبلاً طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود مذاکره با یک شرکت انرژی خارجی را برای آغاز عملیات اکتشاف گاز در صحرای غربی در استان انبار آغاز کرده‌است.
انتهای پیام/24

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صحرای غربی اکتشاف نفت نفت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان